Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waar wij van gaan leven? Hahaha... we zijn al op leeftijd en vroege pensionada's... vandaar. Wat de taal aangaat, tja die gaan we natuurlijk leren. Op zich vind ik dat een minimale eis voor mezelf, wil me eerst een beetje verstaanbaar kunnen maken en natuurlijk de taal kunnen verstaan.
Bedankt voor jullie reactie. Goed te weten dat er iig wel goede dierenartsen zijn. Ik vroeg me ook nog af hoe het met hooi en stro gaat... Maar ook dat zal niet veel verschillen met Nederland, hoewel aan de Costa's het hooi vrees ik wel schaars zal zijn.
blensink schreef:He Esssssssss kun je mij ook even de site mailen/pben, ben op zoek naar een leuk huis met terrein ernaast voor een paard in alicante.
. Het is echt een hele aardige vrouw, en ze wilt je met alle plezier helpen. Zou leuk zijn als je hier in de buurt komt wonen, in de pb stuur ik je wel wat meer info. Heerlijk weertje is het hier nu, vorige week niet, hard geregent. Wat je paardjes betreft, het zou natuurlijk geweldig zijn als je die kunt meenemen! Er is hier genoeg grond voor ze, en hier vlakbij een manege.
)
. Je kan aan je ouders vragen wat ze zoeken, dan kan ik het aan haar vragen. Als je dat geen probleem vind natuurlijk.