Over 4,5 week is het dan eindelijk zo ver! Jarenlang heb ik het er al over en telkens door omstandigheden kon het niet doorgaan, ik zou eerst voor min halfjaar gaan en daar werken maar toen kwam mijn vriend tussendoor dus plannen om gegooid en aangepast en nu gaan we lekker saampjes!
22Sept vliegen we naar Maleisie waar onze reis begint... We blijven daar 3 dagen en hebben een stopover arrangement. Daarna vliegen we door naar Brisbane, waar we city tour hebben en vanaf Hervey Bay gaan we de Fraser Island expeditie doen.. Daarna zakken we langzaam via oostkust naar Coffs Harbour, familiestop voor 10daagjes waar we ook beschikking hebben tot een auto! Errrug fijn! Vanuit daar ga ik ook een dagje mee lopen op een Horse Ranch
En daarna verder naar beneden; Sydney! Ook daar city tour, dagje Blue Mountains, Dagje Canberra enz en dan helaaaaas naar huis!!Alhoewel ik iedereen onwijs ga missen en mijn paard & 2 superpoezen ook!! Maar daar denk ik maar niet aan
Ik heb nu al dilemma's over wat mee te nemen, hoe kun je in godsnaam voor zo'n reis voldoende kleding meenemen (moet ook nog in mijn koffer passen
) Maar goed alweer heel verhaal!Vaak de topics hier over Australie gevolgd echt zoo gaaf als ik dat lees, ben erg blij dat ik nu zelf eindelijk ga
Ik twijfel nog over Australian Zoo, moet je die echt gedaan hebben in Brisbane? Ik ben wel gek op dierentuinen, hihi
Denk dat ik hem ook wel bezoek!Iemand nog last 4,5weeks tips

Zeeaquarium, soort Sealife maar dan beter? Ijs gaat er altijd in
En Foster?
Kangaroo Island, waar ligt dat precies?
Prikweg in overvloed
wat een grappige naam! Mag je niks aan eten meesmokkelen