Zoals veel van jullie weten ben ik in mei naar Los Angeles geweest om daar o.a. de premiere van Pirates of the Caribbean: At World's End bij te wonen. Een beetje bekomen van mijn geweldige ervaring en het voorbij zien wandelen van Orlando Bloom (

Het telefoongesprek:
*Shanna neemt op*
Kate: AAAAAHHHHH!!!
Shanna: Zo leuk?
Kate: Het was geweldig, echt ongelofelijk! Maar daar belde ik niet voor.
Shanna: Niet?
Kate: Nee. Shanna, luister. I don't care hoe je het doet, maar ik ga naar Londen om In Celebration te zien, en jij gaat mee!!!
Zo gezegd zo gedaan, Shanna kreeg van mij als verjaardagscadeau een ticket voor de het toneelstuk In Celebration, waar Orlando een van de hoofdrollen in speelt. Na een drukke zomer is het dan nu eindelijk zover! Gisteravond vertrok ik met veel gestress naar Shanna (trein gemist, uur wachten, storing, BLEGH!!!!

De volgend ochtend stonden we om 5 uur op (ughe ughe... vroeg

Shanna had gelukkig niet veel last van de druk op haar oren en nog geen uur later landde we op Stansted, waarna we met de trein naar Londen reden om vervolgens de Metro te pakken naar Queen's Way, waar ons Hostel vlakbij is. Na even zoeken vonden we het dan eindelijk. In een sjieke wijk staat een retegaaf gebouw waarin het Hyde Park Hostel zit gevestigd!

Om 2 uur Engelse tijd kunnen we onze kamer pas in, daarom zit ik dus nu even te internetten. We gaan straks even naar de wisseling van de wacht kijken en daarna door naar Duke of York, waar het toneelstuk wordt gespeeld. Daar gaan we bewapend met onze DSR- en videocamera's wachten tot onze beste man binnenkomt, dat wordt natuurlijk vast gelegd! We hebben er ontzettend veel zin in, jullie krijgen uiteraard alle details te horen!!!
Greets Kate