Shanna & Kate crashen Londen!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kathleen_vW

Shanna & Kate crashen Londen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 14:35

Nou meiden, tijd voor een uitgebreid verslag. Live nog wel, vanuit Londen, want daar zitten we nu. Waarom we hier zijn? Laten we zeggen dat het niet alleen is omdat we de hoofdstad van Engeland graag een keertje wilde zien, er zat nog wat anders bij Clown , maar laat ik even bij het begin beginnen...

Zoals veel van jullie weten ben ik in mei naar Los Angeles geweest om daar o.a. de premiere van Pirates of the Caribbean: At World's End bij te wonen. Een beetje bekomen van mijn geweldige ervaring en het voorbij zien wandelen van Orlando Bloom ( Kwijl Bloos ), moest ik mijn beste maatje en Orlando fanfic schrijfster Shanna gewoon op de hoogte stellen. Beter nog, ik had alweer een nieuw project in de planning, genaamd In Celebration.

Het telefoongesprek:

*Shanna neemt op*
Kate: AAAAAHHHHH!!!
Shanna: Zo leuk?
Kate: Het was geweldig, echt ongelofelijk! Maar daar belde ik niet voor.
Shanna: Niet?
Kate: Nee. Shanna, luister. I don't care hoe je het doet, maar ik ga naar Londen om In Celebration te zien, en jij gaat mee!!!

Zo gezegd zo gedaan, Shanna kreeg van mij als verjaardagscadeau een ticket voor de het toneelstuk In Celebration, waar Orlando een van de hoofdrollen in speelt. Na een drukke zomer is het dan nu eindelijk zover! Gisteravond vertrok ik met veel gestress naar Shanna (trein gemist, uur wachten, storing, BLEGH!!!! Boos! ) waar ik uiteindelijk half 10 binnen stapte. Na lang bijkletsen en pakken gingen we slapen (voor zover ik dat kon dan Hyper! ).

De volgend ochtend stonden we om 5 uur op (ughe ughe... vroeg Clown ) en vertrekken we kwart over 6 naar Eindhoven, waar ons RyanAir toestel ons naar Londen gaat brengen. Natuurlijk had ik in mijn divamood weer veelsteveel ingepakt en moest ik bijbetalen omdat m'n baggage te zwaar was *LOL* . We hadden een kwartiertje vertraging, maar na veel gegek en melige buien konden we instappen en niet veel later verloren we contact met Nederlandse bodem. Op naar Engeland! Go jij! Go jij!

Shanna had gelukkig niet veel last van de druk op haar oren en nog geen uur later landde we op Stansted, waarna we met de trein naar Londen reden om vervolgens de Metro te pakken naar Queen's Way, waar ons Hostel vlakbij is. Na even zoeken vonden we het dan eindelijk. In een sjieke wijk staat een retegaaf gebouw waarin het Hyde Park Hostel zit gevestigd! Pling

Om 2 uur Engelse tijd kunnen we onze kamer pas in, daarom zit ik dus nu even te internetten. We gaan straks even naar de wisseling van de wacht kijken en daarna door naar Duke of York, waar het toneelstuk wordt gespeeld. Daar gaan we bewapend met onze DSR- en videocamera's wachten tot onze beste man binnenkomt, dat wordt natuurlijk vast gelegd! We hebben er ontzettend veel zin in, jullie krijgen uiteraard alle details te horen!!!

Greets Kate

Annash
Blogger

Re: Shanna & Kate crashen Londen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:38

Eeeh, ja... ik denk dat ik weinig meer toe te voegen heb Clown Bloos
Maar ik heb er zin in!!!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:39

Oelala, klinkt erg gaaf! *LOL* Ben benieuwd. Haha!

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:41

whaha straks komt je fanfic nog uit shanna Knipoog Alleen een iets andere versie Tong uitsteken
Het klinkt geweldig en ik ga het volgen. Knipoog

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:42

Klinkt nu al onwijs gaaf en gezellig! Have fun! OK dan!

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:46

Wauwie! Gaaf man! Veel plezier in iedergeval!

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:51

Amuzeer jullie maar meiden! Veel plezier Ja

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:52

Klinkt super allemaal Haha!

Oh wat wil ik nu graag weer terug. Ben (eventjes rekenen) zo'n 3 jaar geleden er geweest. Geweldig, met school. Maar wil nu lekker zelf door Londen gaan Tong uitsteken

Heel veel plezier Knipoog En we verwachten natuurlijk heel veel foto's Tong uitsteken

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:53

Klinkt gaaf!
Veel plezier vanavond Haha!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:10

Klinkt gaaf Kate en Shan Hyper!
Hou ons op de hoogte! Cool

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:17

klinkt ontzettend goed meiden !
veel plezier daar!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:23

Gaaf! Ben benieuwd en zie toch wel groen hoor! Vork Haha, maar heel erg veel plezier gewenst.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:25

Veel plezier!!
Wel foto's plaatsen he!!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:20

Onwijs veel plezier, kijk uit naar het verslagje en foto's.

En lys, dat komt door slak Ja

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:22

*verwacht Orlando-Bloom-foto op posterformaat* Schijnheilig

Veel plezier! en nu komt je nieuwe camera natuurlijk goed van pas Haha!

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:33

Veel plezier. (Maar zal wel lukken, denk ik zo.)

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 16:37

Ben beneiuwd naar foto'sssssssssssss Haha!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 18:29

Oeh wat ben ik jaloers Haha! Leuk dat jullie samen zijn gegaan en hou ons uiteraard op de hoogt! Haha!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 18:52

Charles schreef:
Onwijs veel plezier, kijk uit naar het verslagje en foto's.

En lys, dat komt door slak Ja

Hmm... nu je het zegt... Schijnheilig

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 20:12

Heeeee heee! Wat leuk dat jullie ook gaan, wij hebben het helaaaas alweer gehad! Zou zoo terug gaan Lachen

Jullie zitten nu als het goed is in Dukes, oowwjaa en probeer geen foto te maken want ze gaan zelfs zo ver dat je het voor hun neus moet wissen op je camera Tong uitsteken

En natuurlijk zodra Orlando het toneel verlaat aan het einde naar buiten rennen voor een goede plek, duurt nog zeker halfuur voordat hij komt maar ja er staan dan al zooooveeeeel mensen Tong uitsteken

En die security is erg grappig, je kan erg met ze lachen en als je ze te vriend houdt dan houden ze meer rekening met je en staan ze niet voor je neus Tong uitsteken Pfff kan nog heel wat verzinnen maar het eigenlijk niet zoveel nut meer aangezien jullie er al zijn!!

HEEELVEEEEL PLEZIER! En ga voor die handtekening Tong uitsteken

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 22:45

Klinkt gaaf meiden! Ben benieuwd hoe het verder verloopt veel plezier Haha!.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 00:25

AAAAAAAAAAAAAAAAH
We hebben hem gezien!
Hele gave foto's! En ik heb handtekeningen geritseld terwijl Kate fotografeerde! En nog gepraat hahahaha nouja die paar woordjes!
Kate typt een heel verslag maar dacht meld het vast!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 00:28

haha Hypper zijn jullie helemaal Haha!. Vet hoor Shan en Kate jullie hebben gekregen wat jullie wouden Knipoog!
Jullie slapen goed vanavond!

[edit: Jullie slapen vanacht niet Knipoog Zogoed hypershan? Haha! ]
Laatst bijgewerkt door Djaleesa op 21-08-07 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 00:29

Nou ik denk het juist niet Bloos
Buiten is het nog heel druk dus we gaan zo even bij wat mensen hangen!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 00:52

AAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!! Ongelofelijk zeg!! Ik wil zoveel tegelijk zeggen dat ik het niet eens getypt krijg!!!

Ik zal bij het begin beginnen...

Op het punt dat we weg willen om nog naar de wisseling van de wacht te gaan, krijgen we stress. Niet zo maar stress, echt stress! Waarom? Shanna kan haar koffer niet vinden. Op zich nog niet zo'n ramp, vinden we alle twee, want we zitten nog 3 dagen hier. Totdat Shanna zich realiseert dat de In Celebration tickets IN die koffer zitten Scheve mond ... Als bezetenen hebben we heeeeeel de bagagekamer onderste boven gehaald. We waren helemaal over de rooie, al door de bagagekamer gravend kwamen we dan godzijdank dat kleine zwarte koffertje tegen. Ik kon die tickets wel zoenen toen ik ze weer in mijn handen had!! Lovers

Op naar Duke of York's Theatre, via een kort wandelingetje door Hyde Park gingen we subwayen richting waar we moesten zijn. Toen we rustig met onze grote camera's over straat liepen, werden we continue nagekeken, mensen dachten volgens mij echt dat we achter een celeb aan zaten ofzo, en wij volop relaxed blijven *LOL* ! Bij het theater stonden al wat mensen, maar niet zo veel. Zoals gewoonlijk kreeg ik weer honger en ben ik voor Shan en mezelf sandwiches en drinken gaan halen. Daar zaten we dan, op de stoep, en na lang wachten kwam dan om tien voor half 7 de zilvergrijze Volkswagen voor het theater rijden. Sidi rende de auto uit en vloog het steegje in, echt zo van: Hey baas, ik ga alvast, DOEIII *LOL* ! We moesten er best om lachen. Toen stapte Orlando uit, nog geen meter van ons vandaan. Hij bleef niet lang buiten, bedankte zijn fans en verontschuldigde zich dat hij naar binnen moest, maar hij moest zich gaan voorbereiden op IC, en gelijk had hij Knipoog .

Tijd dus om naar binnen te gaan, na even wachten liepen we als een van de eerste de schitterende zaal binnen. Veel kleiner dan ik verwacht had en veel mooier dan ik had durven dromen! De balkons en de plafonds waren schitterend bewerkt met bladgoud en er hing een gigantische kroonluchter boven ons. We zaten schitterend in het midden, recht voor het podium, absolute droomplaatsen. Eindelijk begon het. Heerlijke droge Engelse humor, maar al snel draaie het verhaal bij en werd het behoorlijk zwaar en meeslepend, echt zielig was het gewoon! Shanna en ik hadden (zachtjes natuurlijk) lol om sommige zinnetjes die leken terug te komen uit zijn vorige films als E-town, Pirates en Extras, echt super lol. Over het algemeen was ik onder de indruk van zijn acteerwerk en een paar keer zat ik echt van WOW, die kwam er lekker uit Pling ! Enkele keren zat hij boven het podium, op de 2e verdieping van het huis, even niet in de belangrijkste scene die zich in de woonkamer afspeelde. Hij zat gewoon rustig over het publiek te kijken, Shan zag het ook, we zaten allebei met een grijns Haha! ! Tevreden liepen we naar buiten na natuurlijk hard voor de cast geklapt te hebben.

We gingen heel rustig, want eigelijk hadden we de intentie om morgen pas handtekeningen etc. te halen, maar verbazingwekkend kwamen we precies op de goede plek terecht. Na eventjes wachten kwam Orlando aanlopen en het publiek ging los (Shanna en ik volop droog rustig Clown ). Ik klikte foto's terwijl Shanna paraat stond met de signeerboekjes van ons. Ineens stond hij vlak voor mijn neus, Shanna had inmiddels al de handtekeningen te pakken als ik een tasje met wat cadeautjes naar hem reik. Even snapt hij niet wat hij er mee moet.
"Do you want me to sign it?", vraagt hij.
"No, it's for you!", antwoord ik lachend, waarna hij het tasje aanpakt.
"Oh! Thank you!!", reageerde hij dankbaar (keek me vol aan, 't viel me neer dat ik niet ter plekke neer ging) en gaat verder.
Totaal perplex maakte ik nog wat foto's en ren dan naar Shanna.
"WE DID IT!!!!", schreeuw ik springend uit en jump bovenop Shan.
Helemaal blij lopen we half feestend weg van het drukke Duke of York.
"I owe you big time!", zeg ik als ze me de handtekeningen laat zien.
Helemaal uitgelaten lopen we door de straten, glunderend en feestend, ik zelf blij zingend, man wat was ik blij Pling Pling !! Na een snelle terugrit met de sub zit ik nu weer in het Hostel, happy as ever! Het was echt bijzonder, ookal was het kort. Onbeschrijfelijk gaaf, om iemand die je bewonderd van zo dichtbij mee te maken. Ook de altijd droge Shan was zelfs opgetogen en beetje hyper Tong uitsteken !

Maar meiden, het is hier inmiddels 12 uur, tijd om te feesten, want wij zijn nog lang niet klaar!! *LOL*