Disneylland Parijs !!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandorra

Disneylland Parijs !!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 20:28

Jah jah

Fenja en ik gaan daar heen, en wel vanaf 27 september tot 2 oktober.
Het is ongeveer 10 jaar geleden dat wij er voor het laatst zijn geweest.
We gaan slapen in hotel Cheyenne
Afbeelding
Afbeelding

We hebben er vette zin in. Ook gaan wij naar de Buffalo bills wild west show.
Afbeelding
Afbeelding

Zijn er al mensen geweest in het nieuwe gedeelte (de studio's)
Afbeelding
Afbeelding
Hoor goede verhalen over de roaler coaster's Rockn roller coaster en Crusch Coaster. (van Nemo)
Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Wat moet je zeker doen (meemaken).
En wat kan je het beste vermijden?

Groeten Sandorra

bonney4evver

Re: Disneylland Parijs !!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 21:17

ik ben disney fan Haha!
ben er nu 6x geweest, nu al een paar jaar niet, ik kan het gewoon niet betalen helaas.
Heb ook geslapen in dat hotel , sja simpel maar leuk, leuke sfeer ):

de studio's ook geweest die vielen me best tegen.. maar de rock and rollercoaster is gaaaaaahaaaf Haha! haha zeker ingaan!
de studio's waren ook niet helemaal af toen ik er was dus mis is het nu veranderd Lachen
heel veel plezier!

ps. mag ik vragen waarom jullie zo lang gaan? of zijn jullie van plan meer te gaan bezoeken dan disney?

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 22:14

tjah ik wou graag eens langer heen buiten vakantie seizoen, en dit leek mij wel leuk.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:15

Ben afgelopen donderdag op 24-uurstripje geweest met de auto. Het studiosgedeelte is super. De rock'nrollercoaster is geweldig. We hebben alleen wel anderhalf uur in de rij gestaan voor de nieuwe finding nemo achtbaan, en net een paar meter voor we erin mochten was er stroomstoring en mochten we niet meer. Toen kregen we wel fastpasstickets voor een andere achtbaan (waar de wachttijd ong een halfuurtje was, maar ach).

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 23:01

ik vond de rock'nrollercoaster ook onwijs gaaf. 1 van de leukste 8-banen die ik ooit ben tegen gekomen. the armageddon vond ik juist weer super tegenvallen. die autoshow is ook erg spectaculair en buffalo's bill is ook erg leuk. finding nemo bestond 5 jaar geleden nog niet, dus die weet ik niet.

TouchAndGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:19

Hmm, k ben der in Mei geweest en k vond der eigelijk niet zoveel aan Bloos Tis meer voor kinderen onder de 12 jaar ofzo.

Als je daar een hele dag rondloopt met die vreselijke irritante muziek, dan word je op een gegeven moment echt chagerijnig Vork En overal staan lange rijen, zelfs met een fast-pass sta je nog in de rij Tong uitsteken En k heb daar een pizza gegeten.. nou die was echt niet te eten! Gadverdamme Koe

Maar k ben niet in de Studio's geweest dus misschien is het daar wel leuk Tong uitsteken

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:22

Wij waren met 4 volwassenen toen en we hadden het wel erg naar ons zin. Wij waren in april gegaan op donderdag, vrijdag en zaterdag. wij hoefden nooit langer dan een klein uurtje te wachten, meestal zelfs korter. Maar dat lange wachten heb je in elke pretpark. ik heb in hellendoorn ooit 2,5 uur in de rij gestaan voor de rioolachtbaan en die was me toch saai achteraf...

Oja, het eten vond ik ook best meevallen hoor. alleen is het verschrikkelijk duur. Bij die wild west show zit ook eten en dat was juist weer heerlijk.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:25

Ik ben ook 2 keer in hotel Cheyenne geweest!
Wij vonden het echt super! De sfeer die er hangt.. Het ontbijt is er ook goed. De kamers zijn niet super groot, maar je bent het meeste van de tijd toch niet op de kamer.
De studio's zijn ook leuk. Wij gingen 3 dagen en hadden het zo verdeeld dat we de 1e dag naar het gewone park gingen, de 2e naar de studio's en de 3e weer naar het gewone. In de studio's is die Rockin Rollercoaster echt super vet! Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:25

Heel veel plezier in Disney(l)land Knipoog
Ik ben dit jaar in Disney World geweest, maar in Disney land is alles net wat mooier en nieuwer!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:27

TouchAndGo schreef:
Hmm, k ben der in Mei geweest en k vond der eigelijk niet zoveel aan Bloos Tis meer voor kinderen onder de 12 jaar ofzo.

Als je daar een hele dag rondloopt met die vreselijke irritante muziek, dan word je op een gegeven moment echt chagerijnig Vork En overal staan lange rijen, zelfs met een fast-pass sta je nog in de rij Tong uitsteken En k heb daar een pizza gegeten.. nou die was echt niet te eten! Gadverdamme Koe

Maar k ben niet in de Studio's geweest dus misschien is het daar wel leuk Tong uitsteken

Ik vind het dus echt niet alleen maar voor kinderen onder de 12 jaar he..
In bepaalde gedeeltes wel, maar die kan je overslaan als je wil. Er zijn genoeg leuke dingen voor volwassenen.. Bijvoorbeeld de achtbanen, en misschien is een show ook wel leuk om te zien. (Hebben wij afgelopen jaar niet gedaan, maar daarvoor wel altijd, mijn ouders vonden dat ook altijd leuk)
En er staan overal lange wachtrijen.. Wij zijn eergister naar Walibi in België geweest en heb daar ook meer dan een uur ergens voor staan wachten. Maar daar kan je je op voorbereiden, want natuurlijk is het niet zo dat je overal meteen door kan lopen. En de fastpass vind ik wel goed, je hoeft in ieder geval niet zo lang te wachten als anders..

flowerxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:16

Ik ben er nu 3 x geweest en vind het echt heel erg mooi. Kijk even op de site van Disney of het park tijdens jullie verblijf ook in de avond open is. Dat hadden wij met kerst en is echt geweldig. Op bepaalde momenten in het jaar blijft het park namelijk langer open tot 8 of 10 uur. Dan is het heerlijk rustig (alle Fransen, schoolklassen en dagjesmensen zijn dan weg).

Je hebt echt meerdere dagen nodig voor een bezoek om alles goed te kunnen zien. Park is heel erg mooi en heeft voor volwassenen juist meer dan genoeg. Vanaf alle Disney hotels gaan er bussen naar het park (erg handig als je even uit wilt rusten).

Een tip werk met de Fastpass. Bij de leuke en drukke atracties haal jij je toegangspas door een automaat. Dan krijg je een bon met de tijd dat je terug kunt komen. Later kom je terug en ga je via een speciale ingang zo langs de rij. Haal in de ochtend al de fastpass! Vaak zijn ze later op de dag snel vol. Wij zijn hierdoor meerdere keren in alle leuke atracties gegaan en hebben nooit langer dan een half uur in de rij gestaan. Op de kaart en bij de atractie staat aangegeven of er een Fastpass is (deze is gratis).

Verder moet je in de ochtend naar het movie park gaan. Veel mensen gaan namelijk eerst naar het Disney park en daarna naar het movie park. Dat is in de ochtend nog lekker rustig. En altijd eerst naar de grote atracties dan is de rij nog korter.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:53

Ja wij waren er met Halloween geweest, toen was het park ook tot later open Lachen
Misschien is dat wel als jullie er zijn, sandorra..
Ik denk het eigenlijk wel! Pling

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 14:56

Heb ook geslapen in het hotel. Leuk deeltje, netjes verzorgd, en lekker gezellig, om te eten wel erg druk. Bij ons waren ze juist bezig met de studio's te maken. (eindje geleden al) dus geen ervaring ermee.

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:02

Ik ga er 2 keer per jaar naar toe en dan 4 tot 5 dagen. In juli zijn we 7 dagen geweest ik ben echt fan van disneyland parijs. Ik vind alles geweldig daar en de studio,s zijn ook erg leuk. Alleen niet zo heel groot. Je moet wel lang wachten voor cruch coaster. Je kan hem het beste s,morgens doen en dan als een gek er naar toe rennen dan hoef je maar 20 min te wachten en anders wel 120 min. En het eten is wel goed daar je hebt heel veel verschillende restaurants. Van fastfood tot een luxe restaurant. S,avond lekker winkelenen en stappen in village is ook leuk. En als je met de auto bent kun je vlakbij nog naar een groot winkelcentrum en outlet gaan.
Disney is geweldig echt super en niet voor alleen 12 jaarige

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 21:14

Ik heb er echt zin in.

Wij zijn eerder ook wel eens geweest dat is zo'nn 12 jaar geleden en ik weet er niet heel veel meer van.
Als ik al die verhalen hoor begint het steeds meer te kriebelen.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:26

ben jaloers op jullie zeg..!
ik vind t zo jammer dat t zo ontzettend duur is.. anders had ik er allang alweer gezeten Knipoog

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:27

Supergaaf! Wens je een hele leuke tijd daar Lachen

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:28

ik ben er nu 7x geweest,in alle hotels behalve het Disney hotel en Hotel new york.

het is er echt super leuk,ook het nieuwe gedeelte.
maar het echte disney park is het allermooiste!
héél veel plezier

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:31

wij gaan volgende week maandag, heb er echt zin in!!

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:38

Ik ga 14 15 en 16 september erheen,ik ben er nog nooit geweest!
Ik zit in Raddisson Sas At Disney Hotel (het golfpark van Disney)
Heb er helemaal zin in!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:13

lundi schreef:
Ik ga 14 15 en 16 september erheen,ik ben er nog nooit geweest!
Ik zit in Raddisson Sas At Disney Hotel (het golfpark van Disney)
Heb er helemaal zin in!

Snap ik goed!
Heel veel plezier! Pling

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:15

Hoor goede verhalen over de roaler coaster's Rockn roller coaster en Crusch Coaster. (van Nemo)

Daar móet je echt ingaan Haha!
Zooooo'n vette achtbaan is dat, in het donker met harde rockmuziek over de kop enz Cool

En verder: de parade is heel leuk om te zien Lachen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:24

Ja die is gewoon echt super vet die achtbaan Tong uitsteken
Mijn moeder is er ook helemaal fan van Tong uitsteken

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:53

de fantillusion lichtjesparade is ook super leuk,echt die moet je zien.
ik ben een week terug geweest

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 15:13

Jammer genoeg was die er niet toen ik er was Boos!
Heb vroeger wel heel wat lichtjesparades gezien in Disney, echt súper mooi.. Dat mag je gewoon niet missen inderdaad Lachen