Huttenheugde of Heiderbos, er zit bij een van deze 2 een manege bij waar je je paard mee naar toe kan nemen eventueel. Ik zou je afraden om naar Port Zeelande te gaan.. succes!
De Huttenheugte is voor ons een beetje ver rijden (wonen in Brabant) ik ga even kijken naar Heijderbos. Pony neem ik (helaas) niet mee en een weekje zonder rijden kan ik ook wel, maar toch leuk een manege in de buurt.
de kempervennen is erg leuk mooie omgeving, centrum ook super leuk, zwembad ook heel leuk, daar heb je een koraal bad(waar je onder water naar vissen en haaien achter glas kan kijken) leuke wildwater baan, buitenzwembad, glijbaan, golfslagbad, erg leuk. je kunt er ook vanalles huren, bijv fietsen, mountainbikes, bmxen, voor de mountanbikes en bmxen ook een leuk cross baantje, ik woon ook in brabant, is niet te ver rijden, ben er al een paar keer geweest, blijf het leuk vinden.
De Kempervennen is super! Centerparcs geeft zijn eigen parken ook sterren (nou ja, vogeltjes...) en Kempervennen heeft het max. aantal sterren.
Ik kom er al jaren en heb er ook een jaar gewerkt. Nu kom ik er 's zomers in de vakantie iedere keer als het mooi weer is om in het meer te zwemmen/zonnebaden. Dat is ook heerlijk daar! En als het dan plotseling regent, kun je gewoon naar het binnenzwembad toe en daar lekker zwemmen (prachtig zwembad trouwens).
En er is een waterski/wakeboard baan! En nog heeeeel veel meer activiteiten (o.a. skiën, minigolf, tennis, sporthal, survivalbaan, etc.)
Het Meerdal is ook een leuk park. Wel een iets kleiner park, maar toch een leuk zwembad en een mooie omgeving.
@Charos: Ja hoor, het aantal personen is uitsluitend bedoelt om te berekenen hoeveel bedden je nodig hebt. In vrijwel alle bungalows zijn baby faciliteiten. En anders kun je er even om vragen. Je betaald per bungalow, niet voor het aantal personenen. Dus babies geen probleem!
@xx_Horsiex: Vossemeren is toch in België? WEL een heel leuk park!
Soort van VIP status. Ik mag dan om 12.00 al komen in plaats vanaf 15.00 uur. Allemaal waardebonnen voor krant, bowlen etc etc... Speciale kortingen... En leuke presentjes als je aankomt, vorige keer kregen we fortunecookies...
Kempervennen is leuk! Vossemeren ligt net iets verder, net over de grens(zal geen 15 min rijden zijn van kempervennen meen ik, woonde eerst tussen die 2 parken n ) maar die valt helaas af voor je