Ja ik ben er 2 jaar gelden ook geweest, super gezellig gehad, echt leuk om nog eens naartoe te gaan!! Vooral 's avonds is er veel te doen, winkels 24 uur per dag open, veel gezelligheid en aardige mensen!
Mijn ouders en mijn zusje zitten op het moment in Marmaris, Appartement Park Mar. Ik ben er vorig jaar geweest met mijn vriend. Echt super gaaf daar. Alleen toen we thuis waren, hoorde we dat er een bom was ontploft bij de Mac terwijl wij daar ook hadden gegeten kort daarvoor.
Ik hoorde van mijn zusje dat de Hollandse tent achter de streetbar weg is. Die zat bij de haven. Het was daar super vorig jaar.
ik ben er 2 jaar geleden geweest nooit meer. zat helemaal vol met russen en dat zijn echt asociale mensen. waren met een groep van 12 stellen en de russische vrouwen zijn gewoon komplete h.o.e.r.e.n hadden vol pension geboekt en als we mochten eten stonden de russen er als eerste echt hele volle borden opscheppen en dan 2 happen nemen en weggooien. nee voor mij nooit meer.
Ja dat klopt dat over die russen heb ik ook wel gehoord ja!. Ben eigenlijk blij dat jij de enige is die wat negatiever bent. Was bang dat ik dadelijk iets heel ergs verkeerds geboekt had!.
Zijn het wel leuke en aardige mense? Is de zee ook zo mooi blauw? hiih Sorry voor de vele vragen. ik kan het wel allemaal op reis site's vinden maar ik vind eht beter om het van mensen zelf te horen