van 28 april tot 05 mei zijn wij voor de tweede keer naar Tunesië geweest.
dit keer wilden wij ook nog wat zien dus zijn we naar de haven in Port el Kantaoui geweest.
toen wij onderweg af werde gezet kwamen wij bij een weg wat als paardenliefhebbers niet te beschrijven is. koetsen met paarden waar mensen in vervoerd kunnen worden.
op dat moment ben je echt even stil als je daar staat.
geen een emmer water voor die beesten. brood en brood mager. tuig wat erg strak zit en een bit wat gespannen en strak achterin de mond zit.
wij zijn er niet ingeweest want als minder mensen het doen, word het straks alleen maar minder dat ze worden gebruikt hiervoor.
daarom wil ik tegen alle paardenliefhebbers zeggen die naar Tunesië gaan: dat ze echt niet met deze koetsen moeten gaan. zodat er steeds minder behoefte aan is.
hier de foto's
twee witte paarden. je kon echt merken dat ze aandacht te kort kregen. ze waren heel blij dat ze van mij een aai over een hoofdje kregen.
niet het bruine paard wat hiervoor staat maar erachter. aan de linkerkant deedt meteen ze oren naar achter. zo man zei dat ik weg moest maar ik dacht er moet een reden zijn dat hij zo deedt. toch gewoon doorgeaaid en opeens zag ik dat hij zijn hele oog ontstoken had. ik denk dat dit de reden was.
verder een super vakantie gehad!