Kos...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ilsjuh

Kos...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 18:43

Hoooiii.. Hyper!

Een tijdje zitten twijfelen of het nou Kreta of Kos zou worden, maar uiteindelijk toch besloten dat we naar Kos gaan.
De vakantie is nog niet geboekt, maar wel bijna, hihi... oooh en heb er al zoveel zin in en dan te bedenken dat half augustus toch nog best wel ver weg is. Clown

We willen waarschijnlijk appartement Pavlos boeken in Kos- stad, als je internet moet geloven zit je dan lekker dichtbij het strand en midden in het centrum en de uitgaansgelegenheden en wat wil je nog meer als je met twee 18-jarige bent en een iemand van 20 bent?

Mijn vraag aan jullie is of er mensen ervaring hebben met Kos en of het er inderdaad zo onwijs leuk is als dat het er op internet en in de reisgidsen uitziet? Iemand toevallig ervaring met appartement Pavlos?

Ik wil alles weten...!! Knipoog Hyper!

Tierania_

Re: Kos...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:25

Ik ga dit topic volgen wij gaan ook naar Kos Tong uitsteken

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 21:29

Waar ga jij heen dan en wanneer ga je?

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 22:36

Ik weet nou niet percies waar of welk hotel zoek ik morgen wel ff op Tong uitsteken Maar wij gaan in Juli 2 weken en komen dan terug in augustus

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 09:38

Ik ben van de zomer naar Kos geweest en het is een erg mooi eiland en Kos-stad is ook wel gezellig Ja
Wij zaten alleen wel ver van Kos-stad vandaan, waardoor we wel steeds de taxi of de bus moesten nemen.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:37

Kos vond ik erg leuk, wij hebben in hotel atlantis gezeten. Dat was ong. 2km van het centrum, erg goed te lopen. Je kunt voor een hele leuke prijs fietsen huren (17 euro voor een hele week), zodat je de bus en taxi kunt omzeilen. Op de fiets is ook het Asclepion (ben de spelling even kwijt) goed bereiken, dat is een mooie ruïne. Een auto huren en een dagje naar het bergdorp Zía is ook erg leuk. Verder is het wel jammer dat veel stranden uit kiezels bestaan, soms gemengd met zand. Kos-stad is erg gezellig met veel kroegjes, barretjes en restaurantjes. Aanrader dus!

roanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:48

Hallo,

Wij gaan over 3 weekjes naar Kos, en naar App. Pavlos!! Cool Haha!

Ik zal je op de hoogte brengen als we terug komen Knipoog

ilsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 20:00

Citaat:
Hallo,

Wij gaan over 3 weekjes naar Kos, en naar App. Pavlos!!

Ik zal je op de hoogte brengen als we terug komen

Oooh, wat heerlijk!! OK dan!
Hoelang ga je naar Kos?

En zeker weten dat je me even op de hoogte moet stellen, haha, ik wil alles weten *LOL* !! (Nouja, eigenlijk alleen als het positief is No Cheer ...)

Fijne vakantie alvast! Doei!

roanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:27

we gaan 10 juni voor 8 dagen Cool Cool

We zijn er al s eerder geweest, zo n 6 jaar geleden, maar ik vond t toen helemaal te gek!!
Als ik alle feedback mag geloven van het app, dan zitten we toppie Haha! Haha!

Maar ik ga je op de hoogte houden, en alvast bedankt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:29

Mijn zus is er vorig jaar geweest, ze vond het heel erg leuk Ja

PB haar anders even: Nanouschka_W Knipoog

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 22:04

Ik ben er ook geweest. Kos-stad is denk idd het leukste om te zitten.
Wij zaten er een endje vandaan waardoor we steeds best een end moesten naar het strand enzo.
Maar wat hierboven ook al werd gezegd, fietsen huren is best handig daar.
Ik heb daar 1x in een taxi gezeten en dat was echt een bijna dood-ervaring Tong uitsteken Die man reed zó hard en dan gewoon de bocht om op de andere weghelft, brrr. Hahaha

Maar ik heb het er echt naar m'n zin gehad, wel even moeten zoeken naar een mooi strand, want die bleken meer aan de andere kant van het eiland te zitten. Maar overal erg gezellige tentjes en leuke mensen Lachen

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 20:00

roanda schreef:
Hallo,

Wij gaan over 3 weekjes naar Kos, en naar App. Pavlos!! Cool Haha!

Ik zal je op de hoogte brengen als we terug komen Knipoog

ik ook Clown Knipoog heb er zin in Cool

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 13:00

Wij gaan ook Lachen
5 juli voor 8 dagen, we hadden een hele mooie aanbieding gevonden op internet, in appartement Kally's! iemand hier ervaring mee? nergens op internet staan meningen over dat appartement namelijk. Misschien is het nieuw...
We zitten in Kos-stad, volgens internet midden in het centrum, dus dat is wel heel positief!

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 20:37

Wij gaan 19 Juli tot 5 Augustus
Wij gaan naar hotel kipriotis

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 14:09

Een vriendin van mij gaat ook naar Pavlos! Die gaat 19 juli!

Ik, Klijn @ bokt en nog 2 vriendinnen gaan 12 juli naar Kos! Wij zitten in app. Erato! Nog meer Tong uitsteken?

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 14:16

Wij gaan ook, dat Kos mooi is wist ik wel...Haha!
Wij gaan naar Tigaki, maar wat ik dus eigenlijk wil weten, is waar je eventueel kan duiken, een scooter kan huren, en of de taxi erg duur is (zal wel meevallen..), en of iemand mij wat adresjes kan bezorgen?

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:36

Wij zijn ook naar Kos geweest paar jaar terug. Heel mooi eiland maar dat was al gezegt. Uitgaans gelegenheden vond ik ook fijn. En zeker de restaurantjes en de cafe's waren super gezellig! Wij zaten overgens in appartenmenten complex Blue Lagoon ( volgens mij Verward )

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:57

Sassieja schreef:
Wij gaan naar Tigaki, maar wat ik dus eigenlijk wil weten, is waar je eventueel kan duiken, een scooter kan huren, en of de taxi erg duur is (zal wel meevallen..), en of iemand mij wat adresjes kan bezorgen?

Denk dat een taxi niet zo duur is als in NL, maar weet het (nog) niet Haha!! Ik heb om mij heen al heel veel mensen over Kos gehoord!!

Je kunt via je reisorganisatie ook wel duiken denk ik? Maar duiken op Kos is geloof ik niet echt aan te raden omdat daar de zeebodem verwoest is voor de visserij vroeger. Ligt er ook aan wat voor duiker je bent Haha!.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 10:15

Mareska schreef:
Sassieja schreef:

Denk dat een taxi niet zo duur is als in NL, maar weet het (nog) niet Haha!! Ik heb om mij heen al heel veel mensen over Kos gehoord!!

Je kunt via je reisorganisatie ook wel duiken denk ik? Maar duiken op Kos is geloof ik niet echt aan te raden omdat daar de zeebodem verwoest is voor de visserij vroeger. Ligt er ook aan wat voor duiker je bent Haha!.

Haha ja ik kan het reisbureau nog wel eens bellen, heb gisteren alleen ook al een kwartier gewacht, dus vroeg me af of iemand het hier misschien weet.
Het gaat me niet om het professionele duiken, gewoon voor de lol, en misschien wat visjes bekijken is de bedoeling...
Mmm niemand die meer over de kosten van de taxi ofzo weet?
Anders moet ik het reisbureau nog een keer bellen, maar Bokt is goedkopen, tenminste geen 15cent per minuut x 15 minuten wachttijd...Tong uitsteken

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:21

ben net terug uit Kos (hotel Pavlos) en het was er super! lekker weer en heel goed appartement. papas beach is een aanrader om te gaan zonnen! hele leuke eigenaar en bediening! voor de rest erg warm en lekker gegeten! aanrader is om een boottocht te maken. je gaat naar 3 eilanden en gaat 3 keer zwemmen/snorkelen. heel gezellig!! er staan zeker 10 zeilboten naast elkaar, maar santa maria is echt een aanrader! eigenaar spreekt nederlands

voor de mensen die nog gaan! heel veel plezier Cool Cool Cool
was nu al ernstig warm Knipoog

sassieja: je hostess kan dit soort info allemaal vertellen. heb geen taxi genomen of een scooter gehuurd Knipoog

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:07

Ik ben afgelopen jaar op Kos geweest, in Lampi/Lambi voorstad van Kos-stad. 5 minuutjes lopen en je was er al. Ik zou zeker aanraden om een fiets te huren om wat van het eiland te zien. Flink smeren, want doordat het er veel waait heb je niet in de gaten dat je snel verbrand Knipoog

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:13

Ik ben een aantal jaren geleden naar Kos geweest. Erg goed naar m'n zin gehad. Wij hebben ook een fiets gehuurd, erg makkelijk. We hebben er heel wat meters mee afgelegd.

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:43

Ik ga misschien ook naar Kos deze zomer nog...heeft iemand foto's ? en kan je ergens paardrijden Haha! ?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:11

Mijn tante en oom zijn er geweest en ze vonden het er heerlijk! Veel plezier iedereen! Lachen

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 20:13

tinkerzzzz schreef:
Ik ga misschien ook naar Kos deze zomer nog...heeft iemand foto's ? en kan je ergens paardrijden Haha! ?

er is wel 1 manege, maar dat stelt echt niks voor.... Ach gut