Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) geen ervaring met air transat. KLM is goed, matinair ook.Die vliegen ook rechtstreeks. Met air Canada moet je eerst naar London of frankfurt vliegen. Binnen canada Westjet ipv Air canada, gelijke prijs maar westjet heeft het allemaal beter voor elkaar.
Als je overstapt in canada moet je je bagage ophalen, door de douane en weer opnieuw de hele zooi inchecken. Maar dat word wel verteld als je gaat vliegen
In het vliegtuig krijg je een kaartje met allerlei vragen erop. Of je een strafblad hebt, of je op een boerderij bent geweest of er 1 gaat bezoeken, of je wapens of explosieven bij je hebt etc. Niet invullen dat je op een boerderij bent geweest, dan gaan ze je hele bagage overhoop halen
Ook geen kaas, worst etc mee, er lopen honden op het vliegveld die het ruiken en ook dan gaat je koffer over de kop
Uiteraard geen drugs mee
Waar ga je heen in Canada?
Thokkadisje schreef:Kijk goed rond op verschillende websites en vergelijk de prijzen, de prijzen hebben nogal een verschil, probeer ook eens een dagje eerder of later, kan wel 100 euro of meer schelen. www.cheatickets.com is een goede, maar is wel air canada.... Bel een paar reisburo's en informeer naar de prijzen.
mar das nooit lekke rin een vliegtuig;) )
)
die lopen daar gewoon op de weg das egt apart om mee te maken!
Overstappen met het vliegtuig hebben wij ipc geen bezwaar tegen, wij gaan meer voor de prijs aangezien wij arme scholiertjes zijn, dus KLM gaat niet op voor ons
Over dat kaas en worst, wij wouden juist voor die mensen een Holland-survivalpakket meenemen, eens kijken hoe we dat nou gaan doen. Maar we moeten dus gewoon zeggen dat we niet van/naar boerderij komen/gaan? Dat mag (in de zin van is niet strafbaar) en kan? 
!! Het was heel leuk en we hebben ook gevlogen met Air Transat maar ik moet zeggen dat ik het een zeer slechte maatschappy vind. Het was zo dat mn moeder helemaal ziek werd. Ze zat in het midden en kon door de krappe beenruimte bijna niet naar het toilet komen. Dus toen heeft mn vader geprobeerd om iets te regelen. Maar nee dat kon niet en weet ik wat voor gezeur. Mijn vader heeft voor alles moeten vragen, vragen en vragen. :S!! Ik vind dat als iemand niet goed word van het vliegen je daar rekening mee kun houden door zo af en toe eens te vragen of alles goed is of dat ze misschien een glaasje water wil maar nee niks van dit alles was gebeurd!
Misschien over een paar jaar...
Zelf heb ik nog noit gegeten in een vlieguig, dus ik kan er niks over zeggen eigenlijk. Maar de verhalen...
, ben meer een beetje bang om met pech langs de weg te komen staan, en dan vervolgens nooit meer weg te komen .. ga nl in mijn eentje,
maar ja die lange afstanden zo van edmonton tot jasper..eevita schreef:.
ja dat van de benzine begrijp ik, ben meer een beetje bang om met pech langs de weg te komen staan, en dan vervolgens nooit meer weg te komen .. ga nl in mijn eentje,
vindt het wel heel stoer dat ik alleen gamaar ja die lange afstanden zo van edmonton tot jasper..
eigenlijk wel raar, hier in nederland doe ik niets anders dan 300km rijden, bv naar mijn moeder.. maar ja toch ander land, andere omgeving..

Mijn ex-schoonouders wonen in Milton een kleine gemeenschap buiten Toronto.
is ook altijd erg leuk om te bezoeken en te winkelen... daar hadden ze toen een speciale editie Breyer .. ik heb het dan over het jaar 1996
imd schreef:Bedoel je, met je toilettas, dat er teveel vloeistoffen inzaten of dat ie te zwaar was ofzo?