Zijn sommigen van jullie misschien al eens alleen weggeweest? Zo ja, wat heb je doen gedaan en hoe beviel dat? Ben je met een organisatie meegeweest en zo ja, welke en was dat leuk?
Alvast bedankt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga niet met die reis mee omdat ik single ben en een lekkere vent wil scoren ofzo.
Een kennis van me is alleen met een reis naar Marokko geweest en dat beviel erg goed, dus ik zal haar nog eens vragen met welke organisatie dat was enzo.
Maar het is wel een leuke tip en er staan in elk geval leuke mensen op! 

en wel om de volgende reden: je hoeft met niets en niemand rekening te houden, en dat noem ik nou vakantie! Dus kijk ik waar ík heen wil, wat ík te besteden heb en welke dagen ík wat wil zien. Verder ontmoet je overal zoveel mensen, dat je daar niet alleen reist, en dat vind ik juist het leuke, omdat je aan die mensen ook nergens verantwoording hoeft af te leggen, of ergens rekening mee te houden, gewoon lol hebben, wil je weer alleen, dan ga je weer alleen verder. 
.Kenzo12 schreef:Zoals hierboven al werd genoemd: logeer in hostells in dorm rooms als dat kan, dan ontmoet je zo andere mensen, en díe prijzen zijn niet gebaseerd op 2 personen!

.