Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bonney4evver schreef:ik was afgelopen zomer in lloret,
1 bonk jongeren, alleen maar feest, en nadat we terugkwamen uit lloret heb ik eerst een week me moeten ziek melden op me werk, voordat ik weer was bijgekomen.
het was echt 24 u/pd feest, gekkenhuis van hier tot tokio, strand was wel dichtbij ja, winkeltjes ook naja als je er allemaal van houd, raad ik je ook Lloret aan
Wij hadden gebeokt bij beachmasters, was helemaal top geregeld en de kroegentocht was echt waanzinnig leuk
wij betaalde 380 eu, voor 1 week lloret, in appartement jorsant, incl vliegreis en transfer.
barcelona trip is leuk, maar ik raad de beachparty's af.
en o ja , je kom echt gewoon bekende tegen echt ziek eigenlijk. Ik woon echt in een iniminiedorp, en ik ben in die week Lloret gewoon 6 mensen uit warmenhuizen tegen gekomen. echt niet te geloven!
judith789 schreef:Dat is dan niet zo fijn.. In welk hotel/appartement zaten jullie dan?
judith789 schreef:Wij zijn er deze vakantie geweest, een en al jongeren, en idd veel feesten, En ook erg mooie rotsen!! waar je super kunt wandelen, en waar het heerlijk ruikt! ( je moet zeker eens naar Waterworld Lloret ofzo gaan, kei veel glijbanen, zwembaden, maar dan moet het wel mooi weer zijn)
bonney4evver schreef:ik was afgelopen zomer in lloret,
1 bonk jongeren, alleen maar feest, en nadat we terugkwamen uit lloret heb ik eerst een week me moeten ziek melden op me werk, voordat ik weer was bijgekomen.