maaitjuh schreef:Bangkok vond ik een vreselijke stad. Vies, warm, echt HEEL warm en vreselijk druk. Het is wel leuk voor 2 dagen om dingen te bekijken maar daarna was ik het echt zat.
Als je in Bangkok bent moet je kijken of je in de Bayok kan gaan eten, is een heel luxe hotel en het hoogste gebouw van Thailand. Bovenin kan je echt VER kijken en een paar verdiepingen lager kan je heel lekker eten van een wereldbuffet.
Bankok vind ik juist een geweldige stad, maar inderdaad niet te lang. Na een week heb je het daar echt helemaal gehad denk ik. Wij zaten er 4 dagen en dat was mooi zat.
Wij hebben ook in Bayoke tower gegeten, maar ik vond het 3x niks. Het mag dan het hoogste gebouw zijn, maar het is heel erg gericht op geld verdienen. Het eten was half koud en het was ongezellig. Het is wel een beetje vergelijkbaar met een mac drive. Bestellen eten en wegwezen.
Voor het uitzicht helemaal boven in moet je geloof ik nog extra betalen. Als er iets is wat zo niet-thais is, is het dat wel. ik kom er geen 2e keer weer.