Ellebel schreef:Als je minder dan 3 maanden blijft hoef je geen visum aan te vragen, Het kan dan wel zijn dat ze bij de douane nog vragen gaan stellen over waar je heen gaat, wat je gaat doen, hoe je dat denkt te bekostigen etc. Als je geen werkvisum hebt zou ik dus niet gaan uitleggen dat je ergens gaat werken. Zorg dat je genoeg geld op je rekening hebt, eventueel wat extra lenen van je ouders wat je later weer terug stort. Ik heb ook een creditkaart mee genomen en was daar achteraf heel blij om omdat ik onverwachts een ander ticket moest regelen. Je rijbewijs zou ik ook meenemen als je dat hebt, heb ik veel plezier van gehad. Verder veel oude t-shirts, paardrijbroek, chaps (ik heb geen laarzen mee genomen), cap etc. Ook kleren om te stappen e.d., en zwemkleding. Mp3-speler oid voor muziekjes, fototoestel, toilettas met spullen etc. Maar het is niet alsof je in de rimboe terecht komt, als je iets vergeet kun je dat wel daar kopen. Mag ik vragen waar je heen gaat trouwens?
bedankt voor de tips!!
Ik ga de familie Cox helpen met hun friese hengsten.
het is de bedoeling dat ik de stallen doe, paarden verzorg, ze train en mee ga naar de shows die ze deze zomer hebben.
Zal dus hard werken worden, maar het lijkt me een hele gave ervaring