Welk hotel raden jullie mij aan ( of juist af) in Alanya ???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Welk hotel raden jullie mij aan ( of juist af) in Alanya ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 13:39

Hay

Ik ga in oktober ( deze zomer geen tijd ivm afstuderen en werk) samen met 3 vriendinnen op vakantie naar Alanya
( Turkije)
1 vriendin en ik zijn vorig jaar oktober ook samen naar Alanya geweest en we zaten toen in hotel Polaris.
Dat beviel opzich prima maar we vinden het ook leuk om een ander hotel "uit te proberen"

Dus, ben jij op vakantie in Alanya geweest?? welk hotel/appartement raadt jij mij dan aan of juist af??

Bvd

MarrieLeen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 14:44

Ik ben er nooit geweest, en ga er ook niet heen, maar dit moet op Bokt International.
Er zijn of waren daar aardig wat topics over Alanya, misschien moet je daar is kijken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:30

Jammer dat je niet meer van Turkije wilt gaan bekijken dan Alanya

ik raad je Alanya in zijn geheel af en raad je aan eens een Lonely Planet van binnen te bekijken

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:32

Wij gaan naar Antayla, hotel Miracle Resort. Schijnt ook heel mooi te zijn

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 15:32

LZP --> BI

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:07

Ik ben in hotel paradiso geweest in alanya. Super leuk! All inclusief, eten super. Mooie zwembaden, gezellige sfeer. Schoon, super luxe..

Maar erg duur .

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:41

Keek eens op speedtravel.nl Daar staan leuke aanbiedingen bij!!

Wij zin net terug gekomen van Alanya en hebben in Alara Star gezeten. Dat is net buiten Alanya in het plaatsje Avsalar. Opzich een goed hotel met mooi uitzicht. Tis een 5* hotel AI. Maar het eten is er wel heel de week hetzelfde. Komen veel russen en duitsers. Vooral de Russen denken dat ze het hotel voorzich alleen hebben. Das wel jammer opzich. Verder zit er een strand bij, en twee zwembaden.

Afbeelding Uitzicht vanuit onze kamer!!

Was wel entertainment in de avond uurtjes. Verder was er niet zo heel erg veel. Drinken was wel erg lekker. Ijsjes zaten jammer genoeg niet bij de prijs inbegrepen.

Veel plezier

Bienotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:15

Ben twee weken terug geweest in Sultan Sipahi, op enkele minuten loopafstand van centrum en vlak bij strand.Ik was er erg te spreken over

Even wat anders, Alanya is wel een stad waar alle turken aan de vrouwen trekken en sjorren. Als jij met enkele vriendinnen gaat zul je nogal snel aandacht hebben van de mannen daar en dat is niet positief. Vrijgezelle dames worden daar een stuk minder respectvol behandeld dan als je daar met je vriend heen gaat bijvoorbeeld..

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 18:26

Ja das wel een beetje waar idd.. Je moet een zonnebril opzetten en een beetje doen of je ze niet hoord! En er niet intrappen als ze zeggen: mijn vriend heeft nog wat moois voor jou, want ze lokken je het hele winkelcentrum door haha. En als je daarna niets koopt zijn ze boos op je!! Dus laat je niet mee lokken om iets te kopen.. Nee is nee!!!

LittleKathy

Re: Welk hotel raden jullie mij aan ( of juist af) in Alanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:28

Ik vind alanya niet veel aan, je ziet er niks van turkije in terug. Ik zat in Golden Arena, heb het er wel naar mijn zin gehad, maar ga niet meer terug ofzo

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 20:31

Golden Sun.. fijn leuk hotel,
alleen dat het personeel erg vervelend werd tegen mij en mijn zusje.. errug opdringerig.
Maar verder was het super!

Mariek_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:14

This_is_me schreef:
Ja das wel een beetje waar idd.. Je moet een zonnebril opzetten en een beetje doen of je ze niet hoord! En er niet intrappen als ze zeggen: mijn vriend heeft nog wat moois voor jou, want ze lokken je het hele winkelcentrum door haha. En als je daarna niets koopt zijn ze boos op je!! Dus laat je niet mee lokken om iets te kopen.. Nee is nee!!!

Dit vond ik ook errug vervelend ja! Ben twee weken geleden in Alanya geweest. Zo opdringerig zijn ze daar, en dan loop je door bij een winkel omdat je niks wilt kopen en dan is het meteen van 'Oh nederland, kijken kijken en niks kopen'
Maar wel naar ons zin gehad hoor We zaten in hotel Grand Kaptan. Goed hotel! Alleen als je met drie vriendinnen gaat zou ik persoonlijk toch voor een andere plaats kiezen..

Ashleey_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:50

horselover21 schreef:
Golden Sun.. fijn leuk hotel,
alleen dat het personeel erg vervelend werd tegen mij en mijn zusje.. errug opdringerig.
Maar verder was het super!

heee daar ben ik ook 2 x geweest. Mijn vriend werkte daar bij het personeel . wanneer ben je geweest?

Vond ik trouwens een heel erg goed hotel hoor!!

Ashleey_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 21:51

Olga89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:50

ik ben in belek plaats vlak naast alanya geweest

hotel club viva paradiso
was 5***** hotel was daar zeer mooi en het personeel was toppie, en opdringerig ofzo heb met sommige leuke gesprekken gehad.

je moet dan ook een dagje naar manavgat gaan daar hebben de goedkope winkeltjes en zeer mooie watervallen

sammetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 12:17

Ik zou als ik jou was niet naar Alanya gaan. Als je dan graag naar Turkije wil zou ik eerder naar Marmaris gaan. Bodrum en Kusadasi (weet ff niet hoe je dat precies schrijft) zijn ook leuk.

Ik ben twee keer naar Alanya geweest. De tweede keer omdat ik persee op vakantie wilde en niet al te veel geld te besteden had en dan kom je al snel in Alanya terrecht. Ik zou er nu nooit meer heengaan. Te veel aso's wat mij betreft daarzo....

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:13

Ik ben vorig jaar mei vakantie naar Hotel Riva Delta gegaan. Echt super goed hotel! Heel vriendelijk personeel, lekker eten, leuk en goed programma zowel s'avonds als overdag, direct aan het strand.

Ik dacht dat de site van de Riva Hotel's iets van www.rivahotel.com was. Of iets in die richting.

Ashleey_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:41

sammetje schreef:

Ik zou als ik jou was niet naar Alanya gaan.
Als je dan graag naar Turkije wil zou ik eerder naar Marmaris gaan. Bodrum en Kusadasi (weet ff niet hoe je dat precies schrijft) zijn ook leuk.

Ik ben twee keer naar Alanya geweest. De tweede keer omdat ik persee op vakantie wilde en niet al te veel geld te besteden had en dan kom je al snel in Alanya terrecht. Ik zou er nu nooit meer heengaan. Te veel aso's wat mij betreft daarzo....

Omdat jij het er niet leuk vind?
Dan ben je écht een van de weinige

maar goed meningen verschillen..

sammetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:45

Ashleey_ schreef:
sammetje schreef:

Ik zou als ik jou was niet naar Alanya gaan.

Als je dan graag naar Turkije wil zou ik eerder naar Marmaris gaan. Bodrum en Kusadasi (weet ff niet hoe je dat precies schrijft) zijn ook leuk.

Omdat jij het er niet leuk vind?
Dan ben je écht een van de weinige

maar goed meningen verschillen..

Meningen verschillen idd. Ik heb op zich best een aardige vakantie daar gehad maar Marmaris vind ik bijv. een stuk leuker (knusser en gezelliger, mooier vooral en een leuke bazar)
Ik ken trouwens heel veel mensen die Alanya niet leuk vinden. Ligt er dus helemaal aan wat voor type je bent. Ik ken ts niet dus kan ook niet inschatten of zij het daar leuk zal hebben.

Voor het stappen hoef je ook niet naar Alanya te gaan (vind ik....) Als je in NL gewend bent te gaan stappen in de grote steden dan valt stappen in die vakantielanden vaak een beetje tegen.

Nonnie1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:47

Je kunt beter naar Marmaris gaan... Daar kun je veel beter op stap gaan enzow.. Kuss, Manon

Ashleey_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:21

Ik ben zelf nog nooit in Marmaris geweest maar weet wel dat Alanya veel meer uitgaansgebied is dan Marmaris

sammetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:44

Ashleey_ schreef:
Ik ben zelf nog nooit in Marmaris geweest maar weet wel dat Alanya veel meer uitgaansgebied is dan Marmaris

Maar het gaat toch om de kwaliteit en niet om de kwantiteit

Ashleey_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:45

dat is dus maar nét wat je doel is daar

Askim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:23

Alanya is echt geweldig daar weten ik en ashleey_ alles van het is een super leuke plek!!!

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 09:59

ik vind Alanya ook echt supers Leuk stappen daar en lekker shoppen.. Ik heb het er alle keren dat ik geweest ben super naar mn zin gehad