Disneyland Parijs, wie wel eens geweest?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Disneyland Parijs, wie wel eens geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 17:57

Hallo,

Ten eerste weet niet zeker of het hier goed staat, dus mag verplaatst worden

Maar wie van jullie is wel eens naar Disneyland Parijs geweest? Is het echt zo duur als ze zeggen? En dan heb ik het niet over entree enzo maar dingen die je daar koopt, souvenirs, en eten. Hoorde van iemand dat je wel iets van 35 euriie betaalt voor een hamburger en een cola, iig zoiets

Ik ga 12 mei naar Disneyland Parijs, omdat ik ik mn examenjaar zit We vertrekken om iets van 2 uur 's nachts, en dan komen we daar aan bij openingstijd, en dan de hele dag rondlopen en 's avonds weer weg, en dan ben je rond 12 en ofzo weer thuis.
Heb er heel veel zin in

GRoetjes karin

Sassieja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:59

Ben er 3 jaar terug geweest, intree heeft school toen betaald, maar ik vond het eigenlijk best meevallen.

Tja in alle pretparken zijn de standaarddingen duurder, maar wil niet zeggen dat Disney extreem is.

Veel plezier!

Bingelding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:01

ik ben er een keer met kinderfeestje geweestin groep 8 en nee dat is geen leugen * ongelooflijk *

Ik was toen nog best jong maar ja sux flags en efteling zijn ook duur met eten en drinken of souvenirs kopen! Denk disney iets duurder!
Weet nog wel dat ik toen een winnie de poeh beer voor 70 franse franken heb gekocht! Vraag me niet hoeveel euro dat is

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:16

hee ik ga daar ook naartoe A.s. dinsdag ik zit ook in het examenjaar.. wij moeten het ook zelf betalen.. we moesten 60 € betalen voor 1 dagje.. wij vertrekken dan maandagnacht om 12 uur en komen daar dan 's ochtends aan en dan de hele dag in het park lopen en dan rond een uur of 6 's avonds weer naar huis en dan zijn we rond 12 uur weer thuis.. dus het zal een zeer vermoeiende dag worden.. ik zal wel even vertellen hoe het is afgelopen

enne, 35 euro voor een hamburger en cola dat denk ik niet hoor, dan ben je echt gek als je dat zou kopen

Buckje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:24

Dat is onzin ik ben er 3 weken geleden geweest, en een brood ofzo met cola is 10 euro

Karin_deB

Re: Disneyland Parijs, wie wel eens geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 18:27

Is nog duur 10 euro voor een colaatje en brood.
Maar iig stukken goedkoper dan ik hoorde

Enn 60 euro, das wel veel ja
Wij moeten 32 euro betalen voor een dagje

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:30

Ben er ook geweest en prijzen verschillen.

Qua souvenirs vond ik het vrij meevallen. Heb een geweldige knuffel van de Cheshire Cat (Alice in Wonderland) voor 20 euries gekocht, en het is geen kleintje en een prachtig ding...

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:32

Prijzen voor eten zijn opzich best te doen, voor een pizza met drinken betaal je max 15 euro.. het is alleen allemaal zulk standaard eten, en bijna alle restaurantjes verkopen hetzelfde, gerangschikt per thema..

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:33

ik ben er net een week geleden geweest dat van 35 euro is onzin je betaalt 9.95 voor een menu. En de souveniers ja das verischillend soms heb je een shirt van 9 euro en soms van 50.
Licht eraan waar je kijkt enzo. Wij hebben trouwens 45 euro moeten betalen

Sypheron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:56

Stuk of 12 - 13 keer... ben de tel al kwijtgeraakt

Maargoed, je moet gewoon kijken waar je gaat eten. Er zijn dure tenten, en goedkope tenten. Je mag ook best zelf wat drinken mee het park innemen, let alleen op dat het niet té veel is, want dat is eigenlijk niet toegestaan. Anyway, de standaarddingetjes zoals een flesje cola kosten overal hetzelfde maar zijn inderdaad redelijk duur. En souvenirs kun je natuurlijk zo gek maken als je zelf wil .

Veel plezier in Disneyland!

Sophie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:59

Ik ben er geweest met school een jaar geleden, ik had toen zelf brood enzo bij me, dus heb daar bijna nix gekocht.. is me veel te duur.
Maar het was wel heel leuk, dus veel plezier!

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:02

Ik ben er ook geweest, en volgens mij was alles wel heel duur, maar prijzen enz. kan ik niet meer opnoemen, is te lang geleden

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:15

Ik ben er een maandje geleden geweest, zaten in het Kyriadhotel van disney, 2 nachten en 3 dagen disneyland. was iets van 180 euro pp.

in het park is het best aan de prijs, maar 30 euro voor cola en hamburger is overdreven. als je savonds bij die restaurantjes gaat eten is het zo 20 euro pp voor een maaltijd. (excl drank).

veel plezier!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:22

Ik ben er 2 jaar geleden geweest, toen ik een midweek in Parijs zat! Dagje Disney hoort er dan natuurlijk bij! Qua entree weet ik het echt niet meer. Mn ouders hadden de entreebewijzen ook al in NL gekocht geloof ik, bij de ANWB ofzo, met een bepaalde korting/actie ofzoiets!

Drinken en eten enzo, was in ieder geval geen 35 euro hoor! Geloof iets vn 10 euro ofzo, voor bepaalde menu's!
En souvenirs? Het is maar net wat je uit wilt geven, je kan het bijna zo gek maken als je zelf wilt, maar er zijn ook wel goedkopere dingen !

De Efteling en Six Flags enzo zijn ook duur, dat heb je nou eenmaal met pretparken !

Veel plezier in Disney, maar dat zal vast wel lukken !

garfieldjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:38

ik ben er een paar jaar geleden ook geweest, de prijzen weet ik niet precies,maar volgens mij valt het allemaal wel mee.

Veel plezier iig, het is wel super mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:39

LZP --> BI.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:40

Geweldig! Ik zal het nooit vergeten. Het is mooier dan ik ooit had gedacht!

flowerxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:03

Ik ben al 2x geweest en het is echt super gaaf!

Bedenk wel dat 1 dag veel te kort is om echt veel te zien of te doen. Het is daar altijd heel erg druk (zeker op vrijdag en in het weekend).

Een tip kijk op internet naar de kaart van het park. Streep alle leuke dingen aan waar je in wilt. Ga als je het park binnenkomt meteen naar die dingen toe. Je staat soms echt meer dan een half uur in de rij.

En nog een tip koop een fastpass! Dan haal je een bon met de tijd dat je terug kunt komen. Je bent dan binnen 5 min in de atractie en hoeft niet in de rij te staan! Deze dingen zijn echt het geld waard als je maar 1 dag gaat.

Ik vond 1 dag echt niets aan. Was alleen maar aan het racen en heb de helft niet gezien. Meer in de rij dan in de atractie. Als ik toen van die pas had geweten had ik het zeker gedaan.

Dus goed plannen en zo'n pas halen dan is het redelijk te doen. Als je het park echt wilt zien moet je er 3 dagen voor uittrekken. Wij hebben ooit 4 dagen gewonnen met het hele gezin! Dat was echt super gaaf.

honolulu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:07

Ik ben er 2 keer geweest, een keer toen waren we in parijs en moesten we er toch een keer heen..
en de 2de keer gingen we in het disneyhotel was echt mooi, leuk eten met disneyfiguuren raad het cker aan.. alleen ik wil de prijs niet weten ; me moeder heeft betaald

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 20:12

Nou zelf eten meenemen zie ik niet echt zitten, als ik de hele dag daar loopt is het helemaal verlept en kleffig, bah Ik loop daar met een stuk of 4 vrienden, allemaal niet zulke grote eters, dus we kunnen altijd wat delen.

Bedankt voor de tip flowerxxx zal het binnekort eens allemaal bekijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:18

Nee, prijzen zijn niet zo extreem!
Ben er een aantal jaren geleden geweest met jubileum van mijn school.

Ik ga 2,3 en 4 mei ook naar Euro Disney!
Ik had een reischeque gewonnen toen ik kaartjes had besteld voor Jumping Amsterdam aankomende zaterdag.
Ik kreeg een brief thuis:

Gefeliciteerd!!!
U heeft de reischeque naar Euro Disney gewonnen.
U wordt later gebeld voor meer informatie.

Ik echt van
Zeker een grapje
Ik wist geen eens dat je iets kon winnen Meteen de site gecheckt maar inderdaad het stond erop.
Evengoed bleef ik mij twijfels houden!

Maar nee, werd echt gebeld en heb ondertussen de reis dus gepland!
Voor 2 personen een 3 dagse busreis naar Euro Disney.
Met 2 overnachtingen in Seqouia lodge (oid) en 3 dagen lang onbeperkt entree op beide Disney parken!!!!

Heerlijk heb er echt zin in.....
En nee echt geen onzin......ik heb eindelijk gewoon een keer mazzel gehad.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 20:19

Zijn er 2 Disneyparken dan ??

Je kan merken dat ik blond ben en er nog nooit ben gweest

Sypheron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:20

Nouja Disneyland Parijs bestaat uit Disneyland Parijs en Walt Disney Studios Parijs

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 21:11

flowerxxx schreef:
I

En nog een tip koop een fastpass! Dan haal je een bon met de tijd dat je terug kunt komen. Je bent dan binnen 5 min in de atractie en hoeft niet in de rij te staan! Deze dingen zijn echt het geld waard als je maar 1 dag gaat.

Koop een fastpass?? Toen wij er waren (een maand geleden) was dat gratis, gewoon je toegangskaartje door dat apparaat halen en je krijgt een fastpass en dat was onbeperkt!

Als je wilt eten met disneyfiguren hoef je niet naar Het Disneyhotel, wij gingen eten bij Cafe Mickey's (wel reserveren want op de dag zelf heb je weinig kans) wel prijzig, maar dan komen op vaste tijden heel veel van die figuren. staat geloof ik foto in mijn profiel daarvan

Sypheron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 21:23

Fastpass is ook gratis