Onze reis begon op 8 februari in Kenia en eindigde op 27 februari in Zanzibar.
We hebben 4 nachten in de Maasai Mara geslapen vanuit de Mara zijn we naar Tanzania gegaan met vliegtuig. In Tanzania hebben we een drietal parken bezocht: Tarangire National Park, Serengeti en Ngorongoro Crater! En ter afsluiting hebben we een weekje in Zanzibar gezeten, lekker uitrusten en genieten van de zon en de cocktails!!!
De foto's van Zanzibar moet ik nog even bekijken dus die zet ik nog niet op bokt maar dat komt binnenkort!!!
De meeste foto's die in dit topic staan zijn genomen in de Maasai Mara omdat je daar met de auto van de paden mag en dus dichterbij de dieren staat en zodoende dus ook mooiere foto's kan maken!!!
Uiteraard hebben we in de Serengeti ook heel veel foto's gemaakt maar ik moet nu toch echt even keuze maken want ik kan moeilijk alle 600 foto's hier neer zetten

Veel plezier enneh ja ik heb nu al heimwee!!!

Twee leeuwen met een prooi!!! (slachtoffer is een baby nijlpaard!!!)

Een leeuwin met een baby gazelle! Ze had alleen geen honger dus speelde er de hele tijd mee, erg geestig om te zien!

De Maasai!

Een cheetah

Dezelfde cheetah alleen dan met een prooi. We hebben de gehele kill gezien, van attack tot de kill zelf, werkelijk machtig mooi om zoiets live mee te maken!!! De prooi is een Thomson Gazelle!

Een Luipaard, in mijn ogen is dit het mooiste dier wat er in de wereld leeft!!!

Dit is zo’n mooie foto, prachtige leeuw, gewoon mijn favoriet van alle 600 foto’s!!!

Lake Victoria!