hardi schreef:Zeker les nemen. Dat raad ik in ieder geval aan.
Mijn voorkeur zou dan gaan naar een groepsles. Dat is toch veel gezelliger?
Wat ik al aangaf zou ik wel les nemen. Naar beneden komt namelijk iedereen, maar controle hebben over die lange latten, dat is toch even iets anders. Het is niet alleen dat je dan een gevaar voor jezelf alleen bent, maar ook voor de mensen om je heen.
In zo'n klasje leer je aardig wat en ook altijd op een hele leuke manier.
Wat hierboven al aangegeven is. dan neem je in de morgen les en in de middag ga je vrij skieen. Je kan natuurlijk ook de eerste paar dagen les nemen en dan de andere dagen vrij gaan skieen. Ikzelf heb vanaf mijn vierde t/m mijn twaalfde elk jaar een dag of vijf/zes les gehad en de laatse twee dagen voor mezelf. De klasjes stoppen ook meestal rond een uur of 15.30 en dan kan je zelf na de les ook nog een paar keer een liftje naar boven nemen. (Moet je nog wel de energie voor hebben). Je zal ook merken dat je op dag drie even een off day zal hebben en alles in je lichaam doet dan zeer.
Ik ben in ieder geval iemand die de winstersport boven de zomervakantie zet en hoop dat jij het ook heel erg naar je zin zal hebben.
Succes
Hi,
Ja ik snap wel wat je bedoelt, dat een klasje waarschijnlijk een stuk gezelliger is...We zijn vorig met een heel stel in de overdekte piste in Bottrop (Duitsland) wezen skieen, daar dacht iedereen dat ik het al veel vaker gedaan had!! Maar dat was echt de eerst keer! Nu ben ik vorige week vrijdag met vriendinnen naar Zoetermeer geweest en dat ging ook goed dus ik hoor ook van mensen die al vaker geweest zijn dat ik waarschijnlijk meer heb aan een dag privé les.... Omdat ik het al aardig onder de knie heb... En van horen en zeggen is het echte werk beter te doen dan zo'n overdektepiste als in Zoetermeer...!
Maar ik ga er nog even over nadenken!
Bedankt, en het gaat hoe dan ook een super vakantie worden!!