Zin in wintersportvakantie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sillylilly

Zin in wintersportvakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 15:45

Ik heb mijn wintersportvakantie inmiddels weer geboekt en vroeg me af of er nog meer mensen op wintersport gaan?
Deze keer gaan we naar Gerlos, Oostenrijk. Ik heb er echt zo'n zin in! Lekker weer een weekje snowboarden Nu nog maar 2,5 maand wachten...

Houden jullie ook van snowboarden of skiën?

hardi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 16:09

Onze vakantie is ook alweer geboekt. Wij gaan bijna ieder jaar naar SEE in Tirol.

Kan ook haast niet wachten tot de voorjaarsvakantie weer begint.

Moet ik kiezen tussen 10 dagen wintersport of drie weken ergens op het strand? Geef mij die 10 dagen sneeuw dan maar.

Anoeska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 16:13

Mijn 2 vakanties zijn inmiddels geboekt. En ik kan bijna niet wachten tot het zover is.

Ik ben afgelopen zomer een weekje naar Ibiza geweest, maar hopelijk kan ik deze winter weer 3 of 4 keer naar de sneeuw. Ik kies dus ook zeker voor wintersport!!

Nathalie1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 16:24

Wij hebben ook geboekt. Ik ga voor het eerst op wintersport
We gaan naar Tsjechie, maar vraag me niet waar

MarijkeBun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 16:39

hardi schreef:
Onze vakantie is ook alweer geboekt. Wij gaan bijna ieder jaar naar SEE in Tirol.

Kan ook haast niet wachten tot de voorjaarsvakantie weer begint.

Moet ik kiezen tussen 10 dagen wintersport of drie weken ergens op het strand? Geef mij die 10 dagen sneeuw dan maar.

en ik ga mee

Jemawi

Re: Zin in wintersportvakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:12

Hier nog een freak

Mag me rustig freak noemen, ik ga liever skieën dan wat dan ook. Dit jaar sinds tijden weer eens naar een ander plaatsje, Blatten in Wallis, Zwitserland. En heb er enorm veel zin in!
We gingen altijd 2 weken, maar omdat mijn broer met de jaarwisseling moet werken, gaan we dit jaar eerder terug. Tien dagen is ook prima.
In februari ga ik nog een week met vrienden

RomyFellow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:15

Ik ga elk jaar en dit jaar ook weer!! We gaan naar mayerhofen in Tirol (ligt dicht bij gerlos) Krijg nu ook eindeelijk m`n eigen skischoenen

M59

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:18

JEAH!!!! ik ga ook weer wintersporten...Heb er egt zin in!!! kga ook naar oostenrijk, kzal niet weten naar welk plaatsje, als ze maar goede pistes h ebben

Ethelate

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:19

Owh, het is geboekt en kan nu echt niet meer wachten! Eind februari een week naar St. Lorenzen in Italië, naar de Krönplatz. Al meerdere keren geweest en super mooi gebied!
Skiën en boarden

skipperfan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 21:53

Ik kan ook niet wachten, ik ga elk jaar met kerst naar Gerlos, supergezellig altijd
Welk hotel/appartement/pension ga je?

Sillylilly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 11:07

skipperfan schreef:
Ik kan ook niet wachten, ik ga elk jaar met kerst naar Gerlos, supergezellig altijd
Welk hotel/appartement/pension ga je?

Ik ga naar Hotel Tirolerhof, de 2e week van januari. Ken je dat hotel? Hiervoor ben ik een paar jaar achter elkaar naar Saalbach Hinterglemm geweest. Ook superleuk!

cecieltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 11:16

Ik ga helaas neit op vakantie maar ik vind het oko GE-WEL-DIG!!
wij gaan altijd naar het huis van mijn oma in Frankrijk (Choudron ofzoiets). We zijn ook een keer naar Oostenrijk geweest (Obergürgl) Ik vind het echt heerlijk om te skiën!

Als ik dit zo allemaal lees vind ik het jammer dat mijn vriend niet kan/wil skiën hehe

Sillylilly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 11:26

cecieltje schreef:
Als ik dit zo allemaal lees vind ik het jammer dat mijn vriend niet kan/wil skiën hehe

Mijn vriend ging vorig jaar voor het eerst mee, en is er door mij ook verslaafd aan geraakt! Hij wil alleen niet snowboarden, want skien gaat harder volgens hem. (De laatste dag kon ie mij pas inhalen met zijn skies...) Zijn stijl lijkt ook nergens op, gewoon benen wijd en naar beneden knallen, maar die grijns op zijn gezicht, maakt alles goed!

Als je het nooit gedaan heb, mis je het misschien niet, maar als je ooit op wintersport bent geweest, wil je ieder jaar!

cecieltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 11:54

@ Sillylilly: Hij wil nog wel een keer mee, maar hij denkt dat hij het toch niet zo leuk zal vinden. We zijn een keer naar zo'n skihal geweest en dat vond hij niet leuk. Ik zei hem toen ook al dat een skihal iets heel anders is dan op wintersportvakantie! Dus ik hoop dat we misschien volgend jaar gaan

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 11:58

Ja Heb er al helemaal zin in! Vorige week een ski-jas gekocht, nu alleen nog even een broek. Heb namelijk wel een ski-pak maar moet heel eerlijk bekennen dat ik het niet echt fijn vind om tijdens de apres-ski in een bulkkleding te moeten rondsjouwen

Wij gaan met 14 man naar Tjechie, we hebben daar een heel groot huis gehuurd aan de piste, naast de lift en vlakbij het dorp.

Qua ski-gebied is het niet helemaal denderend als je Italie, Oostenrijk en Frankrijk gewend bent, maar dit jaar gaat het toch meer om de gezelligheid dan om eindeloos lange skiroutes af te leggen

Iemand al eens in Tjechie op wintersport geweest?!

Sophie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 13:25

Wij gaan dit jaar ook weer!
We gaan naar Nendaz in Zwitserland.

Obi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 13:32

Wij hebben ook al weer geboekt.... We gaan begin Januari naar Obertauern in Oosternrijk, nog 2 1/2 maand te gaan en ik heb nu al zin... Binnenkort maar weer eens naar Zoetermeer om te oefenen.

Meestal gaan we 2 x per seizoen, voor de andere week zijn we er nog niet uit waar we heen gaan. Iemand nog leuke tips???? (geen Italie want daar gaan ik echt nooit meer heen voor wintersport) Verder ben ik eigenlijk alleen nog maar in Oostenrijk geweest.

Marloes0508

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 13:35

Ik ga in maart voor het eerst op wintersport, als 'studiereis' met school

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 14:15

AM --> BI

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 14:18

ik ga met school op ''skiweek''
heb dr super veel zin in

dutchy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 15:09

Ik ga als het goed is in de krokus vakantie. Eigenlijk zou ik met mijn vriendje meegaan, maar die heeft een andere week vakantie, dus kan ik niet mee .
Maarja, dan maar met mijn pa
Ik ga lekker skiën, echt skiën, ik werk op een skibaan maar dat is toch niet 'echt'. Wel leuk, maar Oostenrijk is echt gewoon geweldig.

Ik ga dit jaar ook weer een paar daagjes snowboarden, dat is ook superleuk

lindatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:18

Onze vakantie is ook al geboekt. Wij gaan naar Zwitserland, Les Collons.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:17

Eind januari gaan we naar Kaprun met z'n vieren. Het wordt mijn eerste ski-vakantie. Heb dit mijn hele leven al eens willen doen!

Vorige week skijas en broek aangeschaft. Nog 3 maanden!!!

Deau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:27

ro0my schreef:
Ik ga elk jaar en dit jaar ook weer!! We gaan naar mayerhofen in Tirol (ligt dicht bij gerlos) Krijg nu ook eindeelijk m`n eigen skischoenen

Hier ben ik 2 x geweest toen ik nog jong was. Dit jaar ga ik voor het eerst niet meer mee met mijn ouders. Vind het niet meer leuk..

bloempie186

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:35

jaja hier nog een snowboardfreak!!! en deze gaat ook weer op vakantie :P
ik ga 9 december eerst naar serre chevalier in frankrijk.....en met de krokusvakantie ga ik nog een keer naar hinterglemm in oostenrijk!!
kep er weer zin an!!