Het weer in Turkije is idd nu wel heel lekker! Van de zomer was ik er ook en toen hadden we net een hittegolf in Marmaris met temperaturen tot 55 graden... Dat was echt niet om uit te houden!!!! Mijn vriendinnetjes lagen heel slim de hele dag in het zwembad, als ik met mijn vriend iets ging doen (dus gewoon in kleding, wel zo min mogelijk
) dan voelde ik de straaltjes al naar beneden lopen binnen een minuut.
's Avonds was het toen wel heel lekker!
Nu is het overdag gewoon lekker.. Ligt er natuurlijk aan waar je zit.
Maar in Marmaris was het twee weken geleden iig super lekker, overdag rond de 30 graden en 's avonds koelt het idd wel flink af. Maar ik vrees dat de TS ook wat regen heeft gehad in Marmaris. Mijn vriend vertelde me dat het de laatste dagen heel wat geregend heeft.
Toen ik er twee weken geleden was waren er al heel veel discotheken gesloten. Aan de boulevard waren ze nog open (beach-club en bar-x enzo..) en daar was het dan ook wel redelijk druk. Maar op bar-street zelf was eigenlijk vrij weinig te doen en de meeste waren midden september al gesloten.
Nu zijn ook de grotere discotheken aan het sluiten rustig aan.. In de zin van dat meer dan de helft van het personeel al gestopt is en het echte sluiten er dus aan zit te komen.
Dan heb ik het dus over discotheken als Club Areena en Backstreet Garden Bar.
Maarja nu ga ik stoppen, ik praat véélste graag over Marmaris geloof ik.