De trappetjes!
loungeroom. de bar..
Linkergedeelte vd loungeroom.
Ook in de loungeroom, we waren allemaal spelletjes aan het doen.
Bij deze moesten de mannen zon touw om hun middel knopen met een aardappel eraan.. er werd nog een aardappel voor hun neergelegt en met de aardappel die aan hun vast zat moesten ze de aardappel op de grond vooruit krijgen!
*tip als je spelletjes zoekt

Gedeelte van de kamer van m'n moeder en haar vriend.
Wat je op de grond ziet liggen is een krokodil gemaakt van beddegoed/handdoeken!
Ze maakten elke dag wel wat anders!

zoals dit;
Op de laatste dag hadden ze een 'lijk' gemaakt en die aan het plafond in het gangetje van je kamer gehangen..als je dus binnenliep liep je er tegenaan en schrok je je te pletter

'Feest' in de eetzaal want er was iemand jarig (ze kijken in je paspoort en als ze zien dat je jarig bent tijdens je verblijf gebeurd dit dus

Zwembad op het dek!
Meer foto's van de boot heb ik niet echt, dus hier volgen die van de excursies!
(eerst even een foto van onze geweldige gids Ahmed!)
Tijdens een van z'n heerlijk lange uitleggen (waarbij ie wel 10x herhaalt dat A(aaaa)hmora(aaa) 'the local god of Luxor' is

Prachtige sfinx!
Een van de mooie tempels!
Vd zelfde tempel.
Even uitrusten! (v.l.n.r Ik, mijn moeder, mijn vriend)
(slecht te zien) Heel veel koetsjes die voor ons klaar stonden om ons naar een tempel te brengen!
vb;
Ik mocht op de bok, als ik wel weer optijd terug ging zitten als we op de plaats van bestemming waren, want het mocht eigenlijk niet

Nog een tempel..
Jammer van de snavel..
Mooie foto al zeg ik 't zelf

Mooi met die lichtval..
M'n vriend in zo'n lichtval

Saampjes

Een obelisk!
En we gingen ook nog kameelrijden

Hier zat ik net (Ooh wat was dat eng hoe die omhoog kwam!)
Had lol

Daar gingen we!
De jongen deed blijkbaar iets met de staart van het dier waardoor het harder ging (zie ik nu ook pas..).. En ja, heb ook gedraaft!

Kameeeel <3
Er waren dus van die jongetjes op het water, en die gingen dus aan onze rondvaartboot hangen en zingen voor geld

M'n vriend en ik..
Ook krokodille(tjes)n

de kleine..
De 'grote' ..

En we gingen ook naar zo'n tuin en daar kwamen we dit schatje tegen..
Nog een gekke foto van mij;
En als laatste..
Zonsondergang (altijd om half 8!!)