zoals een paar weten woont mij mama in turkije dus wij zijn veel in turkije.
mijn moeder woont in Side en wij gaan meestal naar Alanya omdat ik Side niet zoveel aan vind.
nou vind ik het leuk om te weten in welk hotel(apartement, apart hotel) jullie zijn geweest en wat vonden jullie van het hotel en Alanya?
ik ben in Alaaddin beach hotel
geweest super mooi om te zien ,vrij klein en direct aan het strand eten was in die tijd erg goed en veel keuze, kamer zagen er goed uit en werden elke dag schoon gemaakt en schone handdoeken.(en met het personeel ben ik nog steeds vrienden werken nu wel ergens anders)
hotel aysev
was helemaal niks, het enige was dat je dicht bij het strand zat wel vlakbij de berg en het centrum.
het eten was echt niks bijna geen keuze en 1 keer in de 3 dagen schonen handdoeken.en het personeel was echt heel onaardig.
hotel celine
was opzich wel een leuk hotel alleen vrij aan het begin dus een stuk lopen en de ataturk over om bij het strand te komen.het eten ging wel en het personeel is heel aardig.
hotel palmiye beach
super mooi hotel en werken een paar vrienden van mij.het hotel ligt op het strand en in het midden van het hotel is het open met een zwembad.
word elke dag schoon gehouden eten ook prima en het personeel is perfect.
apart magarita
daar werkt ook een vriend van mij goed apart hotel eten is ook goed maar wel heel groot!veel te doen alleen veel te ver van het strand vandaan verder leuk apart hotel.
ik ga sept naar het kont hotel

dus dat horen jullie nog wel zit naast het palmiye hotel.
nou hoe vonden jullie het in Alanya???