Zou graag van jullie je ervaringen willen horen, tips (wat mee te nemen, waar moet ik aan denken, waar moet je op letten als je in ierland bent, enz). of wie gaat er ook naar ierland, etc,etc.
Nouja.. laat maar horen wat je weet!
dank u

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Ierland is ook mijn grote liefde, alleen helaas wel ontzettend duur.
ja_nee schreef:Oh kijk, dan hoop ik dat ik iets van die muziek meekrijg, erg leuk!
Heb trouwens nog een vraag, want hoe zit het met de stopcontacten daar? Zijn die hetzelfde als hier in Nederland of zit er verschil in?
(ik wil namelijk toch mijn gsm en digi kunnen opladen, want ik ben van plan een hele voorraad foto's te gaan maken).
jesse_rulez schreef:ook ik volg dit topic... ik vroeg me dus af hoe het met de 'vegetarische keuken' zit...? wie kan me daar iets over vertellen?
jesse_rulez schreef:De blauwe stekker ziet er ongeveer als volgt uit:
|
_ _
(de drie pinnetjes staan in de vorm van een driehoek, maar dat krijg ik op een of andere manier niet goed in dit topic..?)
MelanieS schreef:jesse_rulez schreef:De blauwe stekker ziet er ongeveer als volgt uit:
|
_ _
(de drie pinnetjes staan in de vorm van een driehoek, maar dat krijg ik op een of andere manier niet goed in dit topic..?)
Dat is 'm!!!
jesse_rulez schreef:Ik zat gisteravond naar Editie NL op RTL4 te kijken en toen hadden ze het over voedselvergiftigingen die mensen in het buitenland oplopen. Nu weet ik dat het bijvoorbeeld ook niet echt een aanrader is om water uit de kraan te drinken in bepaalde landen... maar geldt dat ook voor Ierland..? *ik heb er namelijk nergens iets over gelezen*