's ochtends vertrekken vanuit school (Vlissingen) en dat we rond zo'n uur of 10 aankomen in Parijs, een toer door de stad krijgen met de bus en na een uur ergens worden neergedropt
Voor de rest mogen we dag tot 8 uur (want dan gaan we weer weg) helemaal zelf indelen. Wij weten dus al dat we met de metro goed overweg kunnen, want dat was vorig jaar ook geen probleem. Maargoed, nu moeten we dus ook nog bepalen wat we gaan doen
We zijn er zowiezo overeens dat we de Notre Dame een willen gaan bekijken. Ook willen we aan het einde van de dag graag nog even naar Lafayette en Printemps om te shoppen. Maarja, hier doe je ook geen hele middag over, of tenminste, we willen ook nog wat anders doen. De dingen die we niet willen doen zijn de Eiffeltoren, de Sacré Coeur en het Louvre
die hebben we al een keer gehad 
Voor de rest staan we helemaal open voor tips (en waarom je dat dus als tip geeft ook graag
), dus gooi me maar dood met ze
dan geef ik ze door aan m'n vriendinnen en kunnen we bepalen wat we doen

is ook leuk! vooral s avonds met de lichtjes aan, maar wij zijn daar toen rond kerst geweest dus weet niet of ze die nu ook hebben. mja verder ik schaam me dood mijn zus woont in parijs en ik weet niet eens wat de leukste plekjes van parijs zijn