ShadowFax schreef:Oh wow!!! Wat een geweldige foto's!!!! Was dat in het KrugerPark??? Ging je paard de jungle in... of was het "gewoon een ritje"?
En dat hutje waar jullie in sliepen!!!! Was dit vanuit een organisatie geregeld? Tell me!!!!
Zuid Afrika is echt een droom van mij... van kleins af aan droom ik over het kruger park... en dan natuurlijk vanaf de rug van een paard de wilde dieren zien!!!
We zijn in Hluhluwe-Umfolozi geweest, dat ligt een paar uur rijden buiten Durban en is het oudste wildpark in ZA. Het is 96.000 hectare groot en dus enorm! Je kan daar zelf met je auto rondrijden, maar ook tours nemen. We hebben zelf gereden en 1 keer een avond safari gedaan.
Dat paardrijden was in Drakensberg, echt geweldig.
Het is daar prachtig en ik heb een 4 uur durende rit gemaakt, waar we uiteindelijk een berg hebben beklommen en echt geweldig uitzicht hadden. 
We hebben alles van te voren vanaf het internet geregeld. Dus eerst bedacht waar we heen wilden en daarna op zoek gegaan naar accomodatie. Ik viel ook als een blok voor die safaritenten, daar moesten we gewoon heen!