Mijn eerste vakantie naar Amerika was tot nu toe wel een van de mooiste vakanties die ik heb gehad. We zijn toen begonnen in L.A. via San Diego-Phoenix naar de Grand Canyon. Daarna via Lake Powell naar Bryce Canyon NP, Zion NP en Las Vegas. Via Death Valley gingen we toen naar Yosemite NP. Daarna naar San Francisco en langs de kustweg weer terug naar L.A.
Van deze reis had ik het idee dat die alleen maar uit hoogtepunten bestond. Plus het feit dat dat de eerste keer was dat wij met de Amerikaanse cultuur in aanraking kwamen, maakte dit toch wel tot een van mijn mooiste vakanties.
Een heel ander soort reis waarvan ik net terug ben was ook wel heel gaaf.
Ik heb in een tropisch 5 sterren resort gezeten in Mexico onder Playa del Carmen. Dit was pure luxe en verwennerij met een 2 persoonsjacuzzi op de kamer, een prachtige veranda met 2 persoonsligbed, hangmat en zitje. Alles was inclusief en je werd volledig in de watten gelegd. Er reed zelfs een cocktailkarretje door het park

Hagelwit strand en een prachtige zee.
Wat ik nog zou willen is zo'n zelfde soort vakantie als in Mexico maar dan met een prive strand. Dus als iemand daarvoor tips heeft houd ik me aanbevolen

Brand nu maar los met jullie verhalen ....