Ik ben nu al weer een paar daagjes terug uit Sharm el Sheikh -> Egypte , heb echt heimwee aan de ene kant , het was er zó leuk , zo gezellig ! Het weer was er heerlijk , beetje warm maar dat merk je niet als je op de boot zit !
Ik heb een echte duikvakantie gehad , en het was geweldig ! Vooral op 1 Augustus , toen werden we gebeld door Anna dat ze al de hele ochtend met een wilde dolfijn aan het spelen was , dus wij daar heen gevaren (we zaten er een uurtje vanaf (voor de duikers ; wij zaten in Tiran en moesten local naar Ras Bob) , daar aangekomen was de dolfijn er nog steeds en ik heb een uur met hem gedoken , en daarna nog ruim 1,5 uur met hem gesnorkeld ! Het was echt geweldig.... mijn droom kwam uit

Ik in het 'Deep Blue' op zoek naar Hamerhaaien , niet gezien , Anna die er 20min later in sprong zag een groep van 15 hamerhaaien !!!

Hele bal/tornado van Barracuda's , meestal zitten er haaien onder , nu zaten er geen haaien onder !

En daar is de dolfijn , onwijs nieuwsgierig en speels

De leukste foto is erg wazig geworden omdat iedereen met zn vinnen in het zand zat , hier raak ik de dolfijn aan , hij kwam de hele tijd spelen met mn hand

Even aan zn staart kriebelen , hij vond echt alles best ...

Aaien en wachten totdat ie weer met z'n schelp kwam , die bracht hij dan helemaal naar boven en dan liet ie hem vallen en zwom er dan als een gek achteraan , zo'n leuk gezicht !

Daar heb je flipper... flipper....

De hele familie onder water , op 1 iemand na dan

Hier werden we aangevallen door een Triggerfish.. resultaat : 2 mensen met gaten in hun vinnen

Een lekkere schele murene ! Heb er eentje gezien met het hoofd zo groot als een paard... echt niet normaal !!
Heb ook nog haaien gezien , hele grote oceanics die onder ons door zwommen , die staan helaas niet goed op de foto

Heb een supervakantie gehad , de 'gewone' vakantiefoto's die komen nog !