Het was super gaaf!! Hier onder een paar

Het kantoor waar ik werkte:

handelskade in Willemstad:

Om iedereen heel jaloers te maken: dit was Bon Bini Beach!

Op zondagavond heel relaxed uitgaan bij Wet & Wild....iedereen loopt gewoon op slippers!

Voor het eerst duiken met Floor, mijn buddy
En voor de kenners: dit is bij Playa Lagun

Pelikaantje:

LeguaanTJE

Dolfijnen in het Seaquarium

Zonsondergang bij Grote Knip...lijkt wel een ansichtkaart he!!

Schildpadje, ik heb er zelf ook 1 in het wild gezien tijdens onze nachtduik!

Met dit mannetje gingen wij 's nachts met een bootje de zee op om kreeften te vangen. Hij ving ze met z'n blote handen en daarna gingen ze dus de pan in....ik ben vegetarisch en vond het heel zielig!! Maar wat een prachtige beesten!!!

En eindelijk kwam dan mijn vriendje aan!!!

Met hem ben ik ook wezen duiken, hij heeft zijn padi al in Australie gehaald, 5 jaar geleden...was wel even weer wennen voor hem!! Dit was meteen onze mooiste duik op Curacao...geweldig koraal en de mooiste vissen!

BBQ op het strand bij zonsondergang

Dit was bij Watamula, helemaal in het noorden van Curacao....het eiland is groter en ruiger dan je denkt...

De Christoffelberg....je moet er wat voor over hebben (6 uur opstaan

Samen zijn we nog naar Bonaire geweest, wat een rust en ruimte vergeleken met Curacao! Echt een heerlijk relax eilandje, met wel 60 duikplekken! we hadden een heel mooi kleurig appartementje!

Op Bonaire heb je een heel groot meer waar je kunt windsurfen. het hele meer is ondiep zodat je gewoon naar de overkant kunt lopen...het water is zo'n 30 graden...wat wil je nog meer!! Omdat ik op Curacao "woonde" betaalde ik maar 40 gulden voor een surfplank...toeristen betaalden 50 dollar!!

Divers paradise

Heel relaxed in het hangmatje...wat een lief vriendje heb ik he

Dit is nog een fotootje van Curacao, Port Marie....het was daar echt zo rustig als op de foto!!

Dit was alweer de laatste avond, nog even lekker uit eten geweest (eigenlijk deden we dat elke dag, omdat het zo lekker & goedkoop was

En alweer naar huis

Nog eentje van Bonaire vanuit de lucht. Best leuk om met zo'n klein vliegtuigje van Curacao naar Bonaire te gaan.....echt opstijgen en gelijk weer landen...het is maar een kwartiertje vliegen!