Maar bij tijden kan ik me ook wel ergeren, met stip op 1 staat het lang moeten wachten als je de rekening hebt gevraagd. Wij zijn weleens opgestaan na een half uur wachten en toen kwamen ze ineens aansnellen. Of als men je tafel lijkt te vergeten en je met geen mogelijkheid meer iets kunt vragen/bestellen

Personeel dat onderling lol maakt aan de bar waar je staat te wachten om iets te bestellen…
Wat zijn jullie horeca ergernissen? Ergernissen vanuit de medewerkers kant zijn uiteraard ook welkom
Paar keer navragen is het naturel ja ja ja ja resultaat dat ik na 5 minuten mijn maag kon legen omdat het oeps toch wel gemarineerd was. Er kon niet eems een sorry af. Of u mag geen ei want dat is gemaakt van melk. Dat soort dwaze dingen. En de keren dat zelfs een simpel alleen gekookte pasta met rauwe tomaat en ui bestellen uitmond in met wortel, stukken kaas, vlees enz want anders is het zo kaal
Let wel het ging om twee broodjes en een bak sla.
ik bepaal zelf wel of ik fooi geef en ben daar ook niet te beroerd voor. Maar dergelijke dingen soort van willen opdringen nope