Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyDaily schreef:Ik vroeg me af of hier ook bokkers met kinderen naar Egypte en/of kaapverdie zijn geweest?
Zo ja, welk hotel raad je aan?
We zijn helaas in de zomer niet echt op vakantie geweest en nu willen we dit in het najaar in halen door naar de zon te gaan.
Mijn vriend kwam met Egypte en kaapverdie aan.
Beide vind ik wel een beetje eng om eerlijk te zijn.
We hebben 2 jonge kinderen van 3 en 5 jaar oud.
Iemand leuke suggesties?
_Nancy schreef:Wij gaan in de herfstvakantie naar Egypte, Hurgada.
Naar Pickalbatros Jungle Aqua park.
Even een weekje all-inclusive waarbij we nergens heen hoeven, dit doen we altijd in de herfstvakantie. Overige vakanties zijn actief en ondernemend, in de herfstvakantie willen we dat niet.
Ze hebben daar 35 glijbanen, waarvan 14 voor kinderen. Er zit ook een kermis bij.
Qua prijs ook wel leuk!
Edit: wij gaan met onze 2 kinderen van dan 6 en 7 jaar.
LadyDaily schreef:Super bedankt voor jullie reacties!
Ik ga het zo nog even goed doornemen.
Echt actief hoeft het niet te zijn, het is vooral veel zwemmen met de kinderen en naar animatie toe.
Wel zouden we graag bij een mooie zee zitten zodat we nog even om en om kunnen snorkelen.
Voornaamste eisen;
Veilig
Schoon
Goed eten(gezond en goede hygiene)
Animatie (liefst nederlands)
Mooie zee om te kunnen snorkelen (waar je lopen heen kunt gaan)
@_nancy ik heb dat hotel ook via Facebook groep gezien. lijk me heel mooi!
Wanneer gaan jullie? Wij willen ook in de herfstvakantie en vallen onder Noord. Dus laatste week van oktober.
@mando the three corners rihana heb ik ook gezien. Helaas is deze in de week dat wij willen vol(of kon het niet qua kamerindeling)
Mando schreef:Kaapverdie staat ook nog op mijn verlanglijstje. Vriendin was er geweest en vond het er wel leuk.
Het is allebei in een zandbak dus erbuiten is niet veel.
Fitzroy schreef:Ik zou ook eens naar het prijsverschil kijken. Egypte is echt veel goedkoper dan de Kaapverdische eilanden.
Zelf ben ik 2 x naar Marsa Alam geweest. Prima bevallen.
Mando schreef:The three corners rihanna in el gouna als je naar Egypte wilt. Hurghada vind ik ook geen bal aan. Het nieuwe gedeelte wel maar het oude centrum vind ik persoonlijk vreselijk.
Kaapverdie staat ook nog op mijn verlanglijstje. Vriendin was er geweest en vond het er wel leuk.
Het is allebei in een zandbak dus erbuiten is niet veel.