Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:Dit jaar voor het eerst sinds het bestaat gaan we niet. Het is veel hetzelfde en eigenlijk ging ik uiteindelijk enkel nog voor het shoppen. Met de reis er naartoe, de entree enz kan ik dat net zo goed direct doen via webshops. Misschien dit jaar eens naar horse event. Daar nog nooit geweest en op paarden gebied heb ik nog ontzettend veel te leren.
SayaJones schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik hoop dat de hondenentree wat hondeneigenaren afschrikt om hun hond mee te nemen.
Er zijn echt hele leuke dingen te doen met je hond, volledig eens maar 80% hond wat je daar ziet lopen is zo extreem overprikkeld, gestresst, niet opgevoed en worden heel naar gecorrigeerd, of ze laten hun gang gaan en hangen dan ergens bij een andere hond in hun nek waar die niet van gediend is etc.
Zeker met hele hete dagen die er meer dan genoeg geweest zijn.
Voor de hond is vaak zo'n uitje echt niet zo leuk als de eigenaren denken dat het is
En uiteraard, er zitten echt wel uitzonderingen bij die wél goed tegen die prikkels kunnen en die ook gewoon goed begeleid worden door hun eigenaar.