Animal event

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Animal event

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-25 12:26

Hoi!!!

Zag nog geen topic over animal event 2025!
Zijn er meer bokkers die gaan en is het de moeite waard?

Barst vooral los!

Groetjes Alja

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 16:02

Wij gaan dit jaar ook weer !
De laatste keer dat wij er waren was het wel vooral gericht op honden ( al vind ik dat niet erg ) ;)

kinel

Re: Animal event

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 17:17

M’n dochter en ik gaan ook samen op zondag. Is alweer jaren geleden. En ja van m’n werk staan ze er ook met een stand.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 18:29

Leuk dit topic, ik ben er alle dagen met 4 paarden.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 18:35

Ik ga ook met mijn moeder, zusje en hond en dochter
Altijd gezellig dagje uit. Ook al is het 2 uur rijden _O-

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 15:39

Wij gaan dit jaar ook weer. Word waarschijnlijk wel ons laatste jaar. Vorig jaar vond ik het programma al tegenvallen en dit jaar vind ik het ook niet top althans wat ik tot nu toe gezien heb.
Mis sinds vorig jaar ook de frisbee en agility wedstrijden.

Ook jammer dat wat grote partijen zoals dock diving academy dit jaar niet aanwezig zijn.

We hebben vrijkaartjes dus gaan toch wel even kijken en shoppen.

Ik persoonlijk vond bark in the park wat leuker. Vorig jaar althans.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 07:31

Ik sta weer in de stand dit jaar, op zaterdag en zondag. Veel zin in! :j

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 08:06

Ik ben er ook weer bij op de vrijdag zoals gewoonlijk :j

desireeee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 13:28

Wij gaan dit jaar voor het eerst op de zaterdag, doen ook mee aan de detectie workshop. Ben benieuwd! :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-25 20:32

Wat leuk dat jullie allemaal gaan.
Uiteindelijk ga ik toch niet :+

Mocht iemand interesse hebben in een volwassen en kind kaartje pb me dan :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:41

Dit jaar voor het eerst sinds het bestaat gaan we niet. Het is veel hetzelfde en eigenlijk ging ik uiteindelijk enkel nog voor het shoppen. Met de reis er naartoe, de entree enz kan ik dat net zo goed direct doen via webshops. Misschien dit jaar eens naar horse event. Daar nog nooit geweest en op paarden gebied heb ik nog ontzettend veel te leren.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 20:46

dierenfan schreef:
Dit jaar voor het eerst sinds het bestaat gaan we niet. Het is veel hetzelfde en eigenlijk ging ik uiteindelijk enkel nog voor het shoppen. Met de reis er naartoe, de entree enz kan ik dat net zo goed direct doen via webshops. Misschien dit jaar eens naar horse event. Daar nog nooit geweest en op paarden gebied heb ik nog ontzettend veel te leren.

Voor ons is dit ook van toepassing, ik vind de entreeprijs erg overdreven voor hetgeen wat geboden wordt, zeker met de hondenentree apart en als je nog leuk wilt shoppen.

Helaas!

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 21:04

Ik ga met mijn vriendin en haar dochtertje. Leuke dag voor haar. Helaas nauwelijks katten spullen maar goed als zij maar een leuke dag heeft.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 21:28

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hoop dat de hondenentree wat hondeneigenaren afschrikt om hun hond mee te nemen.

Er zijn echt hele leuke dingen te doen met je hond, volledig eens maar 80% hond wat je daar ziet lopen is zo extreem overprikkeld, gestresst, niet opgevoed en worden heel naar gecorrigeerd, of ze laten hun gang gaan en hangen dan ergens bij een andere hond in hun nek waar die niet van gediend is etc.
Zeker met hele hete dagen die er meer dan genoeg geweest zijn.

Voor de hond is vaak zo'n uitje echt niet zo leuk als de eigenaren denken dat het is :n

En uiteraard, er zitten echt wel uitzonderingen bij die wél goed tegen die prikkels kunnen en die ook gewoon goed begeleid worden door hun eigenaar.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 22:50

Ik zou zelf ook niet gegaan zijn inderdaad met die entree. Ik ben 2 jaar terug als bezoeker geweest en vond dat best leuk een keer maar het hoeft van mij niet persé vaker.
Vorig jaar 1 dag gewerkt, toen geen moment tijd gehad om andere kramen vanbinnen te zien :') Ik vermoed dat dat dit jaar ook 2 dagen zo zal gaan. :))

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 04:02

SayaJones schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hoop dat de hondenentree wat hondeneigenaren afschrikt om hun hond mee te nemen.

Er zijn echt hele leuke dingen te doen met je hond, volledig eens maar 80% hond wat je daar ziet lopen is zo extreem overprikkeld, gestresst, niet opgevoed en worden heel naar gecorrigeerd, of ze laten hun gang gaan en hangen dan ergens bij een andere hond in hun nek waar die niet van gediend is etc.
Zeker met hele hete dagen die er meer dan genoeg geweest zijn.

Voor de hond is vaak zo'n uitje echt niet zo leuk als de eigenaren denken dat het is :n

En uiteraard, er zitten echt wel uitzonderingen bij die wél goed tegen die prikkels kunnen en die ook gewoon goed begeleid worden door hun eigenaar.

Het zijn ook allemaal moment opnames. Mijn honden zijn allen altijd met veel plezier mee gegaan en eigenlijk nooit echt lastig gevallen daar door andere honden. Ik heb er zeker honden gezien die nooit mee genomen hadden moeten worden. Ook honden die ze niet in het losloopgebied hadden moeten losgooien. Dat kun je echter mooi zelf zien voor je er in gaat. Ben je er in en er komt er zo 1 dan ben je zo weg.

Ik ben ooit door een andere bezoeker gevraagd een standje uit te gaan omdat haar hond agressief naar andere honden is. Zulke honden moet je niet naar zoiets mee nemen! Ik heb er ook zo 1 en die laat ik thuis!
Daarnaast zelf eens aangesproken door een zogenaamde expert dat ik continu mijn hond vervelend corrigeer. Mijn hond duwt ter bevestiging graag zijn neus in mijn handpalm. Dat is een stukje communicatie tussen ons 2. Bij een zit en blijf doe ik dat andersom ook wel eens. Omdat hij zo communiceert doe ik het zo terug. Nou alsof ik hem half dood geslagen had haha. Ik kan er niet aan doen dat diegene dat als mishandeling ziet, voor ons is het een stukje dagelijkse communicatie. Hij ligt het liefst te slapen tegen mij aan met mijn hand om zijn neus gevouwen. Veel honden zien dat idd als bedreiging, correctie enz maar de mijne ziet dat anders en ik dus ook bij hem. Mijn andere hond doet dat nooit en ik doe dat dus andersom ook nooit. Had die vrouw goed gekeken dan had ze ook gezien dat hij zich absoluut niet onderdrukte en wij gewoon duidelijk waren voor elkaar.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 12:07

Ik ga ook weer en vind het altijd leuk :D Ik koop mijn kaartjes via Marktplaats omdat ik de entree wel vrij veel vind voor een dag te veel kopen :+

Nou heb ik net 2 dagen nadat ik kaartjes heb gekocht kaartjes gewonnen. Mocht iemand nou nog op zoek zijn, stuur dan even een pb.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 14:00

Afbeelding

ik ga zondag voor de eerste keer met mijn puber , ben heel benieuwd wat er allemaal te zien is *\o/*

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-25 18:38

Ik ben er zaterdag met mijn honden en vriend
Mocht je ons tegenkomen kom vooral een praatje maken!
Afbeelding

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 09:41

M’n dochter en ik zijn er zondag. Gewoon een gezellige dag. En natuurlijk bij de stand van m’n werk een praatje maken. Dierapotheker.nl

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-25 13:07

Mocht iemand nog een kinderkaartje voor morgen gratis willen, ik heb er eentje over

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:09

Ik ga dit jaar voor het eerst! Wij gaan morgen :)

Het wordt alleen wel warm dus twijfel wat ik aan moet doen. Jurkje? Lange jurk? Of toch spijkerbroek?

Het is wel allemaal buiten met weinig schaduw als ik de plattegrond zie.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:19

Wij gaan ook morgen. Ik doe wel een lange broek aan ivm verbranden en allergie.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:20

Maar kan je er wel prima rondlopen in korte broek? Niet te veel steek beestjes?

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:27

Zertab schreef:
Maar kan je er wel prima rondlopen in korte broek? Niet te veel steek beestjes?

Geen idee daarom doe ik een lange broek aan. -O-