asjemenou schreef:Er staat idd wel een paklijst op de site van de organisatie, maar ik dacht dat het misschien wel uit zou maken of je in de winter of het voorjaar gaat. En een donsjas staat er niet op, alleen een warme trui (fleece), windjack, poncho/ regenkleding.
En ik weet dat ik niet goed voorbereid ben maar op de site staat dat het voor iedereen met een goede basisconditie te doen is, en omdat deze organisatie verder gewoon normale groepsreizen organiseert dacht ik dat het dus allemaal wel mee zou vallen.
Er is nu helaas niks meer aan te doen, ik zal het er mee moeten doen!
Ik neem idd inklapbare wandelstokken mee, en zonnebrand en lippenbalsem factor 50 zit in de tas.
Schoenen zijn gelukkig ook ingelopen.
Nou ja, je kunt met te weinig voorbereiding en niet voldoende conditie natuurlijk een behoorlijk gevaar zijn. Zowel voor jezelf als voor de groep/gids. Ik vind dit heel slecht van die organisatie uit om gewoon neer te zetten dat het met een basisconditie moet lukken.
Ik zie al genoeg problemen met wat ik begeleid, en dat is niks in vergelijking met dit. En ik kan gewoon mijn chauffeur bellen, de doorgaande weg is altijd in de buurt om op gepikt te worden.