Waar zou zo een oppas te vinden zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Hallo! We hadden gedacht dat het makkelijk zou zijn om een vakantie oppas te vinden, maar dat is het dus niet. Er word gezocht naar iemand die wél een vliegreis en een huurauto kan en wil betalen maar geen onderkomen. Het betreft het eiland La Palma en eind januarie tot eind februarie.
Waar zou zo een oppas te vinden zijn?
fohadie schreef:brudoe @ [BEU] Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?
Misschien vind je iemand via dit topic?
Myfairytale schreef:Ik denk dat het niet eens gaat om een speciaal iemand, denk dat er andere sich genoeg animo voor is. Maar wat de anderen ook al benoemd hebben, jij wilt een oppas, dan verwachten mensen ook wel dat er een auto beschikbaar is en dat de vlucht vergoed wordt (tenzij ik er al zou zijn natuurlijk).
Tenminste, zo kijk ik er tegenaan.
De plek en het gebrek aan vertier zouden voor mij in zo'n geval een pre zijn juist.
Palmera schreef:Myfairytale schreef:Ik denk dat het niet eens gaat om een speciaal iemand, denk dat er andere sich genoeg animo voor is. Maar wat de anderen ook al benoemd hebben, jij wilt een oppas, dan verwachten mensen ook wel dat er een auto beschikbaar is en dat de vlucht vergoed wordt (tenzij ik er al zou zijn natuurlijk).
De plek en het gebrek aan vertier zouden voor mij in zo'n geval een pre zijn juist.
Ja, ik zie het toch anders. Een accomodatie onder de €35 per dag vind je niet.
Een ding als dit werkt twee kanten op natuurlijk
Palmera schreef:Myfairytale schreef:Ik denk dat het niet eens gaat om een speciaal iemand, denk dat er andere sich genoeg animo voor is. Maar wat de anderen ook al benoemd hebben, jij wilt een oppas, dan verwachten mensen ook wel dat er een auto beschikbaar is en dat de vlucht vergoed wordt (tenzij ik er al zou zijn natuurlijk).