Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Als je in het centrum van Groningen zit zou ik niet helemaal naar Leek rijden om te eten
TS, wat voor restaurant zoek je? Pizza, sushi, fine dining? Om de Grote Markt en Vismarkt kun je te kust en te keur gaan qua eten, maar dan moeten we wel weten waar je naar op zoek bent
Noeps schreef:Foaly schreef:Als je in het centrum van Groningen zit zou ik niet helemaal naar Leek rijden om te eten
TS, wat voor restaurant zoek je? Pizza, sushi, fine dining? Om de Grote Markt en Vismarkt kun je te kust en te keur gaan qua eten, maar dan moeten we wel weten waar je naar op zoek bent
En al helemaal niet voor Breed
Laurora schreef:Idd, wat voor eten zoek je?
Toffe all you can eat restaurants zijn bijvoorbeeld Yammy (Koreaanse bbq) yasumi (sushi) of taste&flavour (wereldkeuken).
Voor echt goed indiaas moet je eigenlijk naar sher e bangla in Haren (ligt tegen Groningen aan)
Voor vega(n) is de herbivoor erg goed, steak en spareribs zijn het lekkerst bij Bronco's en regulier eten in ietwat hoger segment is Mr. Mofongo echt fantastisch.
Voila en feu is ook leuk, en omdat mijn vriend er de chef is moet ik d'ouwe brandweer ook even noemen (maar dat is geen fine dining zegmaar, gewoon een heel leuk knus eetcafe)
Uitgaan heb ik verder geen verstand van