Komende zomer willen wij met het hele gezin op vakantie. Ik, mijn ouders, mijn broer, schoonzus en hun (dan) 3 jarige zoontje. Begin Juni voor +/- een week.
Ik heb dus precies niks met kinderen maar me er al bij neergelegd dat deze vakantie toch om m'n neefje draait

We willen vliegen maar wel in Europa blijven. En natuurlijk ergens heen met een grote kans op een lekker zonnetje!
We hebben een sterke voorkeur naar een all-inclusive. Makkelijk met de kleine kwa entertainment, even snel zwemmen maar ook dat je elk moment van de dag wat kan eten en niet perse 'van huis' hoeft om wat leuks te doen.
Maar dan.. Eigenlijk brengen wij onze vakanties het liefste door in de bergen. Lekker wandelen en de natuur in. Maar op een berg in Oostenrijk staat geen tof all-inclusive resort

We lopen dus best wel spaak waar we heen willen. Echt een pre van mij is dat er wel iets van mooie natuur of wandelpaden in de omgeving is (dat hoeven geen hoge bergen te zijn, Kreta heeft ook leuke natuur).
Geen plek met massa's zuip toeristen of een plek zonder cultuur
Ik neig nu naar een van de Griekse eilanden. Kreta heb ik al uitgespeeld dus die valt af. Van de andere eilanden heb ik geen idee.
Canarische eilanden? Ergens in Italië? Gardameer?
Kwa accomodatie zelf is ook lastig. In iedergeval 2 kamers / appartementen. Ik offer mezelf best op om in één appartement met m'n ouders te zitten maar een eigen slaapkamer is toch wel het minimale

Ik zoek echt specifieke tips! Echt een dorpje zelf of liever nog, een accommodatie / resort waar iemand ervaring mee heeft!
Kwa budget, geen idee eigenlijk. Middelmoot denk ik? 5 sterren luxe hoeven we echt niet maar twijfelachtig eten en schimmel in de badkamer ook niet

Alvast veel dank