Over 1,5 week ga ik lekker een week op citytrip! Ik ga naar Berlijn en dan door naar Praag. (Met de kerstdagen

Maar heel eerlijk, een hostel heeft wel een bepaald imago. Als ik de mensen in mijn omgeving mag geloven! Als ik foto's van mijn geboekte hostels laat zien, zijn mensen verbaasd dat dit een hostel is. De meeste mensen hebben toch een ander soort beeld erbij en bij de mensen die er verblijven. Maar is dat terecht? Ik vroeg mij dus af wat jullie ervaring is met Hostels? Zouden jullie kiezen voor een hostel? Of toch voor een hotel?
Voor mij is juist het prijsverschil tussen hostels en hotels dat ik kies voor een (goed) hostel. Voor het hostel in Berlijn betaal ik voor 4 nachten 138 euro inclusief ontbijt en in Praag 198 euro. Als ik voor hotels had gekozen was ik meer dan 800

In Berlijn heb ik een hostel gekozen waar ik een kamer deel met 4 andere vrouwen. In Praag overnacht ik in een Women Only hostel.
Ik ben echt ontzettend benieuwd en ik vind het ook wel spannend waar ik terecht kom.