Wij gaan vrijdag 5 mei voor het eerst naar animal event. Weet iemand of je ticket ook toegang geeft voor het safari park zelf? Ik kon dat op de website niet vinden.
Wij zijn er op zaterdag en zondag, zaterdag zijn we met onze Borders uitgenodigd voor het rassendefilé en op zondag zijn wij deelnemers aan de agilitywedstrijd.
Wij gaan zondag en gaan elk jaar. Idd met deze tickets kun je niet het park in. Wel de bus safari maar indien je een hond mee hebt die mag die bus niet in. Er zijn wel kennels om in achter te laten maar dat moet je willen. Wij hebben zelf echt wel de uren nodig voor animal event zelf haha
Pauley
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-23 21:04
Leuk meer mensen die gaan
Ik sta als het goed is vrijdagmiddag rond 15.15 in de stand van Advanced photonic therapy. Oppassen terwijl zij een workshop geeft. En verder lekker rond kijken en proberen niet te veel te kopen
Ik ben er zondag voor de agility wedstrijd Tweede keer dat ik naar animal event ga, maar verwacht weinig tijd te hebben om iets van het evenement te zien
Wij hebben op vrijdag 2 pony's bij de stand van het shetland stamboek staan. Zij zullen die dag ook meedoen met het rassendefilé
gillian
Geplaatst: 28-04-23 21:47
Wij gaan zaterdag. Onze hond blijft mooi thuis. Ik probeer ieder jaar wel te gaan, heel leuk evenement ook voor kinderen.
KimD
Geplaatst: 28-04-23 21:52
beauty1love schreef:
Ik ben er zondag voor de agility wedstrijd Tweede keer dat ik naar animal event ga, maar verwacht weinig tijd te hebben om iets van het evenement te zien
Ja het is een dag voor prikkels, dan is het juist aan de eigenaar om de hond rustmomenten te geven. Je weet van je eigen hond wat ze aan kunnen Leslie is altijd best relaxt alleen als we binnenkomen moet ze even haar focus naar mij weer krijgen maar daarna loopt ze lekker ontspannen
Qua prikkels daar kan de mijne ontzettend goed mee om gaan en ben ik echt niet bang voor. Wij ondernemen in het dagelijks leven zoveel gekke dingen dat dit niet extreem intensieve dag zal zijn voor hem. Ze geven enkel op dit moment veel regen af voor de zondag. Daar heeft hij een bloedhekel aan en dan blijft hij gewoon thuis. Het moet idd wel een leuke dag zijn. Zo ging mijn vorige hond ontzettend graag het losloop gebied daar in en vermaakte zich daar kostelijk. Dat hoef ik bij deze hond niet te doen haha die vind andere honden prima maar wil geen direct contact