Ik ben er nu over uit dat ik deze zomer toch naar Canada ga. Het wordt wederom Prince Edward Island, daar heb ik familie wonen (verblijf is dus gratis
). Dit wordt de 8e keer in Canada en de 6e keer PEI. New Brunswick en Nova Scotia heb ik uiteraard ook gezien. Verder ben ik 1x in Alberta geweest en toen ik heel klein was bij de Niagara watervallen.
Deze keer zou ik wel naar Newfoundland willen
Zijn er meer bokkers die dit jaar naar Canada gaan of zelfs al zijn geweest? Waar gaan/gingen jullie naar toe?
Deel hier je avonturen!
, al kan het weer nog wat wisselvallig zijn. Vandaag is het bijvoorbeeld 25 graden, maar donderdag maar 10! Houdt er rekening mee dat de beren (zeker die met jonge) net uit hun winterslaap komen en daardoor misschien iets "aggressiever" kunnen zijn. Ook zijn veel plekken nog best in winter-omstandigheden (al kan dat snel veranderen), dus mogelijk is niet alles al sneeuw en ijs vrij. Hoeft op zich niet erg te zijn, maar soms kan het je verbazen! Ik weet niet of je er nog bent de 22ste, maar dan is het hier Victoria day (lang weekend) en het kan dan behoorlijk druk zijn overal (mocht je geen accomodaties op voorhand hebben vast gelegd). Mensen hebben hier heel weinig vrij, dus van lange weekenden wordt ontzettend goed gebruik gemaakt!
Die was al eens flink achtervolgd door een eland die een kalf bij zich had