Ja hele goeie vraag

Nu zijn we er wel over eens dat we niet in een tent gaan kamperen en ook niet continu gaan bakken aan het zwembad, maar waar ga je dan naartoe? Boeken we ergens een hotel? Misschien ergens een huisje huren - à la Centerparcs o.i.d. - in het buitenland? En waar gaan we überhaupt naartoe? Ik ben al jaren niet meer op vakantie geweest en ik word doodgegooid met alle aanbiedingen van aanbieders dat ik het liever over deze boeg gooi.
Wat we zoeken:
- Geschikt voor eerste vakantie samen. We zijn op het moment dat we willen gaan 2,5 jaar samen

- Warm, niet bloedheet, maar we zijn allebei niet zo van de kou, vandaar dat we liever niet richting Noord-Scandinavië trekken.
- 8-10 dagen in de periode van 10 juli tot 21 augustus. We gaan ook naar de F1 GP van Zandvoort en we vinden het wel lekker om dan eerst weer een paar dagen thuis te zijn voordat we weer de hort op gaan. Heel eventueel is er de optie om off-season te gaan, maar dan moeten we wel echt allebei afgestudeerd zijn. We gaan er niet vanuit, maar we moeten er wel rekening mee houden

- Exotisch à la Hawaï of Seychellen hoeft niet. Ik zat bijvoorbeeld aan Portugal, Italië, Griekenland of Turkije te denken, maar we zoeken wel wat rust. Hij vindt zuid-Frankrijk al prima, maar daar wil ik niet naartoe. Parijs staat echter wel nog op mijn lijstje om naartoe te gaan. Of wellicht Denemarken?
- Geen plekken die overvol zijn met jonge kinderen.
- We zoeken geen stedentrip.
- Betaalbaar. Ik denk dat we met 450/500 euro p.p. wel klaar willen zijn eigenlijk. Misschien dat er wat rek in zit, maar we willen ook op locatie nog dingen doen.
- Ik wil stiekem graag vliegen, maar een vakantie met de auto kan ook.
Ik hoor graag waar jullie naartoe zijn geweest en wat leuke ideeën zijn om naartoe gaan waar wij wellicht niet aan hebben gedacht

Alvast bedankt voor het lezen