Helemaal fantastisch, maar ik kom wel steeds met veel prikkels in aanraking en misschien is het beter als prikkelgevoelig mens om 1 lang weekend/midweek per jaar NIET de prikkels op te zoeken

Misschien zijn er Bokkers met fantastische ervaringen die me kunnen helpen.
Wat zoek ik?
- Een leuke, kleine B&B of eventueel een klein hotel. Insteek is adult-only/erg rustig. Met klein bedoel ik dat er maximaal 4 (B&B) tot 9 (hotel) andere gasten verblijven, die ook rustig hun eigen plan trekken.
- Verblijf voor minimaal 3, maximaal 5 nachten. Liefst in maart, anders in juni of september.
- Ontbijt is inclusief, met mogelijkheid om een lunch te maken/daar ook te lunchen/dichtbij een lunch te kopen.
- In een mooie, natuurrijke omgeving, waar je lekker kunt wandelen en waar je eventueel een fiets kunt huren. Mag overal in Nederland zijn.
- Een restaurantje op maximaal 1 kilometer afstand (mag meer kilometers zijn indien er goed OV is dat 's avonds ook rijdt) waar je lekker kunt eten. Vegetarische gerechten op de kaart zijn een plus.
- Een gemeenschappelijke woonkamer/ruimte waarin je je terug kunt trekken met een goed boek zou erg welkom zijn.
- Helemaal ideaal: Op mijn laptop kunnen werken aan mijn fictie, terwijl ik van een cappucino geniet (minder makkelijk bij een B&B, misschien wel mogelijk bij een hotel?)
- Maximaal €120 per nacht, liever maximaal €100 - dit is inclusief ontbijt.
Een Air Bnb, appartement of vakantiehuis lijkt me minder geschikt, want ik wil niet zelf mijn maaltijden hoeven bereiden.
Wie heeft er nog goede ideeën?