Helemaal fantastisch, maar ik kom wel steeds met veel prikkels in aanraking en misschien is het beter als prikkelgevoelig mens om 1 lang weekend/midweek per jaar NIET de prikkels op te zoeken
.Misschien zijn er Bokkers met fantastische ervaringen die me kunnen helpen.
Wat zoek ik?
- Een leuke, kleine B&B of eventueel een klein hotel. Insteek is adult-only/erg rustig. Met klein bedoel ik dat er maximaal 4 (B&B) tot 9 (hotel) andere gasten verblijven, die ook rustig hun eigen plan trekken.
- Verblijf voor minimaal 3, maximaal 5 nachten. Liefst in maart, anders in juni of september.
- Ontbijt is inclusief, met mogelijkheid om een lunch te maken/daar ook te lunchen/dichtbij een lunch te kopen.
- In een mooie, natuurrijke omgeving, waar je lekker kunt wandelen en waar je eventueel een fiets kunt huren. Mag overal in Nederland zijn.
- Een restaurantje op maximaal 1 kilometer afstand (mag meer kilometers zijn indien er goed OV is dat 's avonds ook rijdt) waar je lekker kunt eten. Vegetarische gerechten op de kaart zijn een plus.
- Een gemeenschappelijke woonkamer/ruimte waarin je je terug kunt trekken met een goed boek zou erg welkom zijn.
- Helemaal ideaal: Op mijn laptop kunnen werken aan mijn fictie, terwijl ik van een cappucino geniet (minder makkelijk bij een B&B, misschien wel mogelijk bij een hotel?)
- Maximaal €120 per nacht, liever maximaal €100 - dit is inclusief ontbijt.
Een Air Bnb, appartement of vakantiehuis lijkt me minder geschikt, want ik wil niet zelf mijn maaltijden hoeven bereiden.
Wie heeft er nog goede ideeën?

als ik de straat oversteek zit ik aan de Maas