Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Nee is wil dus geen ruimbagae ivm het risico op kwijtraken. Ik wil grotere handbagage mee kunnen nemen in de overhead compartments. Maar bij alles wat ik zo snel even vind kan ik alleen kleine handbagage (onder de stoel) meenemen en dan inderdaad ruimbagage bijboeken.
Dus ik zoek een vlucht waarbij je grotere stukken handbagage mee kunt nemen, daar wil ik gerust wat extra voor betalen
Liselot schreef:Nee is wil dus geen ruimbagae ivm het risico op kwijtraken. Ik wil grotere handbagage mee kunnen nemen in de overhead compartments. Maar bij alles wat ik zo snel even vind kan ik alleen kleine handbagage (onder de stoel) meenemen en dan inderdaad ruimbagage bijboeken.
Dus ik zoek een vlucht waarbij je grotere stukken handbagage mee kunt nemen, daar wil ik gerust wat extra voor betalen
PSvanLot schreef:Liselot schreef:Nee is wil dus geen ruimbagae ivm het risico op kwijtraken. Ik wil grotere handbagage mee kunnen nemen in de overhead compartments. Maar bij alles wat ik zo snel even vind kan ik alleen kleine handbagage (onder de stoel) meenemen en dan inderdaad ruimbagage bijboeken.
Hoeveel stoelen boek je? Bij iedere stoel mag je een kleine koffer meenemen.
Moet je wel zorgen dat je er op tijd staat, want anders gaat je kleine koffer nog in het ruim.
Sizzle schreef:Bij veel maatschappijen kan dat alleen nog maar bij specifieke zitplaatsen. En inderdaad heb je geen garantie dat het niet alsnog het ruim in gaat.
Gewoon even bij 2 maatschappijen even door de boeking heen gaan om te kijken wat de opties en kosten zijn.
De kinder rolkoffers zijn meestal kleiner en mogen/kunnen dan wel onder de stoel. Even goed nameten. Ik heb mijn electronica altijd in een grote laptoptas.
Liselot schreef:Sizzle schreef:Bij veel maatschappijen kan dat alleen nog maar bij specifieke zitplaatsen. En inderdaad heb je geen garantie dat het niet alsnog het ruim in gaat.
Gewoon even bij 2 maatschappijen even door de boeking heen gaan om te kijken wat de opties en kosten zijn.
De kinder rolkoffers zijn meestal kleiner en mogen/kunnen dan wel onder de stoel. Even goed nameten. Ik heb mijn electronica altijd in een grote laptoptas.
Ik moet laptop en camera+lenzen mee van zo'n 20k samen, dus dat wil ik absoluut niet in het ruim hebben.
Wat ontzettend stom dat je niet gewoon meer van die bagagetrolleys mee kunt nemen net zoals vroeger
janderegelaa schreef:Dat mag wel. Zolang ze maar voldoen aan de afmetingen. En ze kunnen gewoon boven je hoofd.
Voor wat beterft ruimbagage, dat kwijtraken zou ik me niet zo’n zorgen over maken. Dat probleem is alweer achter de rug.