Dus nu ben ik benieuwd wat Bokt uitgeeft per persoon per jaar aan vakanties.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ga heel erg weinig op vakantie, ik vind het thuis wel best. Eens in de 3 jaar ga ik wel een paar maanden naar China/Azië om mijn familie en vrienden te zien maar verder eigenlijk niet. Vandaar mijn stem op minder dan 500.
Fitzroy schreef:Nee, alles. Dus reiskosten (benzine, tolgelden, tickets), verblijfskosten (accommodatie) en eten (boodschappen, uit eten).
Normaal gesproken gaan mijn vriend en ik nier op vakantie gezien we er het geld niet voor hebben. Maar dit jaar zijn we wel gegaan in een plekje in eindhoven samen mer canadese vrienden die her grootste gedeelte hebben betaald allemaal (ze zijn vrij rijk). Ik persoonlijk heb met heel hard mijn best doen mer extra sparen over een maand of 4 100 euro kunnen sparen en daar mijn maandelijke geld bij geteld rond de 500 euro kunnen spenderen aan vakantie. Mijn vriend heeft minder gedpendeerd. We doen het momenteel nog apart. Dus dit was ook echt een uitzondering en we zijn onze vrienden ook echt super dankbaar dat ze her mogelijk hebben gemaakt voor ons. Want we hebben er allebei eigenlijk wel een beetje behoefte aan om soms op vakantie te gaan (vooral ik
), alleen kunnen we het normaal gesproken dus niet betalen.

Fitzroy schreef:Ik houd alles bij, maar ik schrok net toch wel even. Ik heb helemaal niet echt bijzondere reizen gemaakt maar ben toch veel geld kwijt. Scheelt natuurlijk ook dat ik alleen ga en dus ook alles alleen betaal (autohuur, kamer enz) En ik zat nog even te kijken maar ik heb bv ook pensionkosten voor de katten erin meegenomen en dat loopt met 2 katten ook aardig op.