Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joke20 schreef:Ok heb al foto's gezien dat mensen daar wandelend door het gebied gaan. Ik ben zelf geen wandelaar maar meer met de fiets maar niet al te heuvelachtig. Zou graag een keer de wilde paarden en schotse hooglanders eens willen zien maar dan wel met de fiets.
Muurp schreef:Niet heel vriendelijk Onali...TS mag toch wel om informatie vragen?
@TS;
Rabbit Hill ligt mooi hoor! Je kunt gemakkelijk richting Uddel/Vierhouten/Ermelo, daar heb je ook veel heide en bos, daarvoor hoef je echt niet constant met de auto richting de Posbank. Heuvels zijn er wel, met name rondom Rabbit Hill zelfDe andere plekken zijn wat minder heuvelachtig en op dit moment erg mooi!
Wat betreft de Posbank; daar zou ik inderdaad gewoon even naar toe rijden met de auto. Zeer zeker de moeite waard. Er zijn op de Posbank zelf meerdere parkeerplaatsen, dus parkeren bij het andere Landal park is niet nodig.
Daar is het wel echt een stuk heuvelachtiger dan rondom Ermelo.
Alvaron schreef:De heuvels zijn nou ook weer niet de Mont Ventoux hoor. Alleen het stuk om tegen de stuwwal op te komen is flink aanpoten zonder trapondersteuning, maar eenmaal boven valt het heuvelachtige ook wel weer mee en is prima te doen met een "gewone" fiets. Zorg wel voor goeie remmen als je weer naar beneden gaat. Je zult de eerste niet zijn die er uit de bocht vliegt. Kom je vanaf Coldenhove (op de fiets, binnendoor) dan heb je meer met vals plat te maken dan met echte hoogtemeters.
Verder is het er sinds de coronacrisis stervensdruk vooral in de weekenden en mede daardoor wordt er nu echt vaart gezet achter het afsluiten van de Posbank voor gemotoriseerd verkeer.
SusanH schreef:Ik zou dus niet voor de wilde paarden en Schotse Hooglanders gaan. Er zit veel meer daar wat ik zelf veel leuker om te zien vind, zoals groot wild. Het is er prachtig. Maar fietsen en dan zonder heuvels willen fietsen gaat je daar echt niet lukken. Trapondersteuning of veel versnellingen zijn heen fijn. Mijn tip, koop de kaart van Natuurmonumenten. Kun je precies zien hoe de fietsroutes lopen en waar de parkeerplaatsen zijn.
Onali schreef:Muurp schreef:Niet heel vriendelijk Onali...TS mag toch wel om informatie vragen?
TS had ook gewoon Posbank in de zoekbalk kunnen invoeren en al haar vragen werden beantwoord.
Waarom altijd alles voorkauwen terwijl het met minimale inzet ook zelf gevonden kon worden.