Nu ben ik dus nog op zoek naar nog wat mooie plekjes in Nederland waar we een dagje naar toe kunnen.
Plekken waar je eens geweest bent waarbij je echt dacht: WAUW, ik wist niet dat we dit in Nederland hadden, of plekken waar je je gewoon echt een dag goed vermaakt hebt.
Do's (voor ons dan):
Echt mooie natuurgebieden om te fietsen of wandelen
(Veluwe geweest, niet ons ding, Posbank was wel heel mooi, Drunense Duinen ligt in onze achtertuin)
kleine dorpjes
interessante openluchtmusea of andere leuke/mooie/grappige etc. bezienswaardigheid
Eventuele leuke restaurantjes of eettenten op een mooie locatie (hoeven echt geen sterrenrestaurants te zijn, juist eerder iets onbekends maar wat wel top is)
Dont's (voor ons):
grote steden
hele drukke plekken
(maar mogen uiteraard wel genoemd worden voor eventuele andere geïnteresseerden, en misschien toch wel leuk voor een dagje )
Graag hoor ik dan natuurlijk ook wat en waarom het er zo geweldig is, en ook bijv. een adreslocatie of iets waardoor ik weet wat ik dan bijv. in de navigatie of google in moet tikken.
Want ik hoor mensen soms wel eens praten over een bepaalde stad hoe geweldig dat die wel niet was, maar dan ga ik er zelf naar toe en dan krijg ik er echt precies niks gevonden wat dan zo geweldig zou zijn

Helpen jullie mij mee met onze vakantiebestemming?