Volgend jaar willen een vriendin en ik een week naar Curaçao

Hebben jullie nog leuke tips wat je echt moet zien en wat is de beste periode om te gaan? We zitten niet aan schoolvakanties vast...
Brand los

Groetjes Nienke
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_flower schreef:Ik zou eerder met een zeiljacht of de Mermaid meegaan dan een powerboat.Zeker met de Powerboat naar klein curaçao!
Wij zaten vlakbij Jan Thiel in Morena Resort.
Edit: als je maar 1 week hebt incl reizen zou ik het zelf zonde van mijn geld vinden. Dag na aankomst was voor ons echt goed wennen aan ritme, warmte. Dus die ben je al een beetje kwijt.
Mkango schreef:Blue_flower schreef:Ik zou eerder met een zeiljacht of de Mermaid meegaan dan een powerboat.Zeker met de Powerboat naar klein curaçao!
Wij zaten vlakbij Jan Thiel in Morena Resort.
Edit: als je maar 1 week hebt incl reizen zou ik het zelf zonde van mijn geld vinden. Dag na aankomst was voor ons echt goed wennen aan ritme, warmte. Dus die ben je al een beetje kwijt.
WinSel schreef:Bedankt, Ik ga het checken![]()
Blue flower, Ik zit er idd aan te denken om er dan 9 dagen van te maken. Er is zoveel te doen en je mist al 2 dagen door reizen. Binnenkort ga ik met m'n vriendin alles doornemen dus dan ook maar even overleggen
Leuk dat jullie ook gaan Peuk!
WenK schreef:Wij zijn afgelopen oktober geweest, 12 dagen totaal (incl reizen). Wij zaten in Sunscape, prima hotel en alles netjes geregeld. Klein Curaçao zou ik echt met Mermaid Boattrips doen, zij hebben een mooie strandhut daar staan, waardoor je ook even uit de zon kan, dat vond ik geen overbodige luxe. Boka Table was heel mooi, zo krachtig die golvem tegen de rotsen! De stranden waren leuk om even te zijn, maar vond ik niet echt meerwaarde hebben ten opzichte van het strand bij ons hotel.