Frummels schreef:Wij wonen niet in NL dus hebben te maken met andere regels (wij mochten tijdens de lockdown bv het huis niet uit, behalve voor boodschappen of noodgevallen en dan moest je een formulier ingevuld meenemen). Maar wij zijn overdag gewoon aan het werk zoals altijd (en soms in de avond ook nog). Verder kijken we veel leuke series en films, koken we gezellig samen, maken we wandelingen als we code geel zijn (bij oranje en rood mag dat niet), sporten we thuis, volgen we online cursussen etc. Als ik heel eerlijk ben, doen wij eigenlijk niets anders dan normaal behalve dat we niet uit eten kunnen.

edit; toevoeging
Ja ik heb nu geen werk, officieel zou mijn stage begonnen zijn, maar ivm de corona gaat dat eerst ook nog niet....
Klinkt alsof je er heel positief in staat, wat fijn!
jiehaaa schreef:Uitwaaien aan het strand, mooie wandeltochten maken, zelf een thermoskan met warme choco mee. Geocaching schijnt ook leuk te zijn.
Strand is wel een eindje weg haha, en dat moet ik alleen doen want vriendlief gaat echt niet mee naar buiten als het niet echt moet.
Wandelen doe ik wel, maar dan ben je na een uur ook wel stokverkleumd hihi
Geocaching is misschien nog wel iets om te proberen iemand voor te vinden die wel zo gek is haha
Kairos schreef:Diamond painten en 3D kaarten maken is het enige wat ik kan bedenken. Of als je houdt van creatieve dingen zelf bedenken hoe een serie die nog geen nieuw seizoen heeft verder gaat, soms is dat ook best leuk om het gat van de serie op te vullen
Diamond painting is misschien nog wel een bezigheid idd, het duurt in ieder geval lang haha, verder ben ik niet zo knutselig , ik krijg altijd ruzie met dingen die niet doen wat ik wil
Mjelleke schreef:Gitaar spelen, lekker koken, bakken. Een spelletje, een puzzel, filmpje kijken. En een thuisstudie.
Buitenshuis wandelen/trainen met de hond, een keer een geocache, foto's maken.
Sterkte, het is een lastige tijd!
Dankje..
Koken ga ik idd wat verschillende dingen in proberen; zo heb ik laatst zelf pasta gemaakt enz (dat duurt lang
Hond hebben we niet, spelletjes/puzzels/tv heb ik het geduld niet voor. Geochach ga ik maar eens kijken of ik iemand ervoor kan porren. Fotos maken doe ik idd
davinci2412 schreef:Wat wij op het werk doen is met elkaar eten. We bestellen dan bijvoorbeeld sushi of broodjes en kletsen dan gezellig wat. Wel netjes op 1,5 meter, maar dan kan je toch iets sociaals doen op een veilige manier. Bijkomend pluspunt is dat je je collega's beter leert kennen.
Dit kan natuurlijk niet als je thuis werkt, maar misschien kan je er een andere variant op verzinnen?
JA dat heb ik niet. Ik werk niet omdat mijn stage begonnen zou zijn, maar ivm de corona duurt dat nog even....
Ik ga eens denken of ik hier iets op kan bedenken....
JolisaJ schreef:In meerdere steden worden er stadswandelingen georganiseerd, o.a. in Rotterdam, Dordrecht, Leiden, Amsterdam, Utrecht, etc. Deze wandelingen zijn in het leven geroepen om de horeca te ondersteunen, je komt dan langs zo’n 4 tot 5 horecazaken met een speciale deal omdat je meedoet met de wandeling. Ontzettend leuk, zo zie je de stad op een andere manier en help je de horecazaken
Even Googlen op ‘de stadswandeling’ en je ziet alle steden voorbij komen.
Ga ik doen ! Dankjewel !