Het zal misschien nog lang duren, maar waar zouden jullie naartoe willen op vakantie als het weer kan? Dezelfde bestemming als die nu niet door is gegaan of willen jullie ergens anders naartoe?
Eigenlijk wil ik alleen maar mijn paps en mams knuffelen. Gewoon gezellig met hen in de tuin zitten onder de veranda, bbq aan en als de lachbuien losbarsten (is echt een dingetje in ons gezin) dan ongegeneerd tegen elkaar kunnen hangen terwijl we elkaars tranen van het lachen wegvegen.
Frankrijk de bergen in. Of voor de derde keer poging tot oostenrijk/noorditalie/frankrijk terug. Maar dat zal weL heellang duren. en ik wil Bali en Schotland nog zien een keer, ooit.
Maar benelux en duitsland is al erg welkom dat zal voorlopig de max wel zijn. Ver reizen, of het ooit nog gaat geen idee. Zo niet ook geen drama. Dichterbij is ook leuk.
Ik wil dat de mensen naar óns toe komen: op Kraamvisite. Vooralsnog ziet het eruit dat het helaas Raamvisite word En ik wil lekker mee boodschappen doen met mijn man, naar een leuke speel/dierentuin met onze peuter en vooral gewoon veilig naar mijn vader kunnen die over 1,5 week uit het revalidatiecentrum komt.
purny
Geplaatst: 09-04-20 19:36
Ben ik heel gek als ik zeg dat ik eerst weer een lange tijd aan de slag wil? Doordat ik nu al weet niet eens meer hoelang thuis zit heb ik het wel gehad met niet aanwezig zijn. Vakantie heb ik pas in december staan. Weekje new york
Naar de dierentuin met de kinderen, naar de speeltuin met de kinderen en met de kinderen weer naar hun nichtjes/neefjes om weer lekker samen te spelen. Ze missen elkaar. Maar lekker die gezinsdingen mis ik echt, en ik vind deze situatie vooral zielig voor de kinderen. Zelf kom ik er wel overheen.
Danielleeee_
Geplaatst: 09-04-20 19:52
Toscane Ik ben vaak in Italië geweest als kind, maar ik zou dolgraag eens lekker in mijn eentje twee weken van dorpje naar dorpje rijden in Toscane
Al ga ik met mijn 22 jaar denk ik moeilijk een auto kunnen huren Dus misschien zijn er bussen die daar rijden.
Dit jaar zit er denk ik niet in. Ik wilde eigenlijk dit najaar gaan. Maar wie weet volgend jaar!
Hetzelfde als altijd: gewoon lekker thuis! Ondanks het feit dat mijn pa 3 weken geleden overleed aan kanker, en een buurman vorige week aan Covid-19, voelt het met het mooie weer voor mij bijna als vakantie. Dus nee, het gras is bij mij niet groener aan de overkant.
Naar mijn vriend!!!! We hebben een lange afstandsrelatie en hij heeft een vitaal beroep. Ik hoop hem echt snel weer te kunnen zien maar ik vrees het ergste.
Ninus
Geplaatst: 09-04-20 20:25
OneAndOnlyx schreef:
Naar mijn vriend!!!! We hebben een lange afstandsrelatie en hij heeft een vitaal beroep. Ik hoop hem echt snel weer te kunnen zien maar ik vrees het ergste.
Festivals, concerten en Bonaire
MariaMaaike
Geplaatst: 09-04-20 20:34
Vakantie gaat hem dit jaar denk ik niet meer worden. Maar ik kijk uit naar feestjes en festivals, bootje varen + terrasjes met vrienden en barbecueën met de familie. Can't wait