Waar schijnt de zon in februari?
Als alles goed gaat kan ik in februari verlof krijgen (2-9 februari) en mijn vriend en ik willen eigelijk allebei hetzelfde.
- ZON!!
- zwembad
- niks doen
- strand
- indien klaar met niks doen lekker langs het strand wat wandelen
Een veilige optie voor mij zou zijn om terug naar Tenerife te gaan, ik ging er met mijn ouders elk jaar, ken de weg en weet waar het goed is. Er is een leuke boulevard om 's avonds langs te wandelen, ik weet de winkeltjes en moesten we in een impuls denken dat we toch wat actiefs kunnen doen, zijn er ook genoeg uitstapjes.
Mijn vriend heeft echter zoiets van; je kent Tenerife al, waarom niet eens ergens anders?
Nu heb ik echt niet vaak de mogelijkheid om verlof te nemen en heb ik een beetje schrik om van het bekende af te stappen, bang dat het tegenvalt en ik mijn lang-naar-uitgekeken verlof kwijt ben

We zoeken half pension, kort aan het water, lekker zwembad en 'goed' eten. Ik verwacht bij zo'n buffetten geen culinaire hoogstandjes en dat hoeft voor mij ook echt niet. Lekker eten doen we wel 's avonds als we buiten het hotel gaan eten.
Liefst max 4,5uur vliegen. Turkije spreekt ons niet zo aan, zus is daar pas van terug en vond dat tegenvallen. Morgen spring ik ook bij het reisbureau binnen voor wat info en prijzen.
Ben benieuwd!