Ik heb dit jaar helaas pas vakantie in November. Vorig jaar zijn we naar turkije geweest in een all inclusive hotel wat ons erg fijn is bevallen. Om zoiets weer te kunnen doen dit jaar zouden we naar egypte moeten gaan vanwege de goede temperaturen daar, maar mijn vriend vind dat wat spannend omdat het niet altijd even veilig is en niet altijd vrouwvriendelijk is.
We willen volgend jaar graag samen gaan wonen dus een beetje lowbudget zou fijn zijn. Hij is daar lastiger in dan ik, maar maximaal €1000,- per persoon voor minimaal 11 dagen zou wel fijn zijn! Liefste ga ik 2 volle weken.
Opties:
. Egypte (vanwege het weer, we zijn erg moe dus een chillvakantie is fijn)
. Een auto vakantie, maar waarheen en waar overnachten?
We zijn graag actief, maar houden ook van een terrasje. Vriend is graag onder de mensen, ik hou van mijn rust. Allinclusive gaf ons de mogelijkheid om te mengen onder de mensen of samen wat leuks te gaan doen dus dat was erg fijn, daarom een kleine voorkeur maar dan zijn we beperkt in landen. Erg benieuwd naar ervaringen en tips!
We willen uiteindelijk erg graag naar Canada en Ierland, maar gezien ons budget zijn we in bijvoorbeeld Ierland bang dat we er niet vol van kunnen gaan genieten dus misschien moeten we die ook verschuiven naar later?