Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en qua reizen heel prima te overzien. Maar: er is geen strand of iets dergelijks in de buurt. Als je dat een leuk idee vindt zou je eens naar Barcelona kunnen kijken.
Stad en vertrekdata invullen en je kunt kiezen uit een hele rits hotels + bijbehorende vluchten. Zit alleen geen transfer bij, die moet je zelf regelen met het hotel (of het OV pakken, wat ik vaak doe).
Je zou ook kunnen kiezen voor een verblijf buiten (maar wel relatief in de buurt van) een stad. Wellicht een auto'tje huren zodat je makkelijk de omgeving kunt verkennen.

Maar zo mooi 
). Dan zou je nog iets verder 'off the beaten path' moeten gaan en bv Polen (Warschau, Gdansk, Krakau) of de Baltische staten moeten bekijken (Talinn
Is wel wat klein voor een week, maar zo mooi
)
. Vlucht + Hotel, alleen geen transfer. Maar als je zelf even contact opneemt met het hotel, is dat vaak ook zo geregeld.
Weet niet hoe avontuurlijk TS is aangelegd natuurlijk, maar de meeste hotels hebben wel een 'how to find us' op hun website staan en OV is in de meeste grote steden echt geen rocket science
Het zijn vergeleken met Nederland iets duurdere landen, maar het viel me echt mee. Vanaf het vliegveld van Helsinki kan je makkelijk met de trein naar de stad zelf geloof ik. En in Stockholm is er zelfs een speciale trein die van het vliegveld naar het station in de stad gaat en terug. Ik ben zelf met de trein gegaan van stad naar stad, dus niet met het vliegtuig, maar dat is wat ik hoorde over de verbinding vliegveld/stadscentrum
Danielleeee_ schreef:Ik ben in oktober in Rome geweest, ik vond het een mooie stad maar niet super boeiend. Maar dat komt misschien ook omdat ik niet super geïnteresseerd ben in de geschiedenis ervan
enny schreef:Danielleeee_ schreef:Ik ben in oktober in Rome geweest, ik vond het een mooie stad maar niet super boeiend. Maar dat komt misschien ook omdat ik niet super geïnteresseerd ben in de geschiedenis ervan
Grappig, want ik vond het juist weer een geweldige stad. Gewoon één groot museum! Maar het is inderdaad maar net waar je van houdt

Er zijn veel verschillende dingen te zien, voor ieder wat leuks. En er hing een leuke sfeer vond ik, aardige mensen
Als je geluk heb ben je dan rond de 300/400 pp kwijt en misschien nog goedkoper.