En krap anderhalf jaar later zit je alweer voor de vierde keer in Afrika. Want blijkt dat al die clichés gewoon kloppen en dat het echt enorm verslavend is!
Daarom dit topic. Voor alle reisverslagen of plannen naar Afrika, om tips en foto’s te delen en gezellig te babbelen

Mijn eerste Afrika ervaring was dus Namibië in maart 2017 en dat was echt gelijk een schot in de roos:

Daarna kwam Zuid-Afrika in mei 2018: heel anders maar ook echt geweldig:

Er is een goedlopend Zuid-Afrika topic

In oktober moest ik voor het werk naar Marrakech en daar plakte ik maar gelijk enkele dagen vakantie aan. Heel erg genoten maar van de 1200 collega’s zijn er ruim 900 flink ziek geweest

En dan vroeg iriscope tien dagen geleden of iemand toevallig naar Namibië ging en haar zadel kon meenemen?

Twee dagen later was de vlucht geboekt en kon de pret beginnen

Ik ben gevlogen naar windhoek waar ik het zadel heb afgegeven. Vervolgens doorgevlogen naar Vic Falls:

Daarna ben ik doorgereisd naar Botswana. Ik zit nu in Chobe waar ik vanmorgen bij mijn eerste game drive deze reis gelijk mijn big 5 compleet heb kunnen maken:

En de reden dat je altijd terugkomt:

Wat zijn jullie plannen? Combineer je landen of liever eentje? Wat is je lievelingsdier (oryx

Brand los!!